Lykkelitens “nye” stellekommode er endelig ferdig!!

Først av alt: GODT NYTT ÅR, 2014!!!

Her hadde vi en stille og rolig feiring i går. Spiste god mat og koset oss sammen med naboene.

Lykkeliten la seg sann ca i vanlig tid og jeg blir like forundret hver gang over at de små klarer å sove over hele “bombingen”, det er nesten sann at jo mere bråk, jo bedre..:)

Håper du også hadde en fin feiring og at du har fått en fin start på det nye året.

 

Så var det stellekommoden da. Den ble faktisk ferdig for noen uker siden, men jeg har ikke fått somlet meg til å få tatt bilder før nå.

Hvis du har lyst til å se hvordan den så ut før jeg startet kan du ta en titt *her*

De to øverste bildene tok jeg da jeg holdt på med den. Jeg dro den med meg på stuen for å få mest mulig lys, så det er de bildene som viser fargene best.

Her er kommoden plassert på rommet til lykkeliten. Han har eggehvite vegger, men en fondvegg i samme blåfarge som den mørkeste av de jeg har brukt på kommoden.

På disse bildene ser det nesten ut som lilla da men.

Over kommoden har også gråtasshylla kommet på veggen.

Ting tar tid, men nå er jeg ihvertfall ferdig. Så da spørs det bare da hvor lenge den blir, før vi synes den blir litt “barnslig”.

Jeg begynte jo på dette prosjektet for lenge siden og skulle jeg ha gjort det nå hadde jeg nok malt kjøretøyer, pirater eller noe i den duren.

Men, men ferdig er den ihvertfall..endelig 🙂

Godt å ikke dra med seg alt for mange uferdige prosjekter inn i det nye året.

 

Med ønske om en herlidag til deg fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←  

#oppussing #interiør #stellekommode #kommode #DIY #gds #sds #hobby #blogg #male #prosjekter #skrive #kluter #bleier #lykkeliten #kommode #fornye #barnerom #mammablogg
12 kommentarer

Siste innlegg