Lykkeliten fikk gave av Petter Solberg

I går delte Petter Solberg ut hjelmer og luer til barna i Spydeberg, så i dag da vi var innom barnehagen lå dette å ventet på lykkeliten.

Tidligere år har Petter blandt annet gitt 50 000 kroner til Spydeberg kommune, øremerket lekeplass for barna.

Han har også gitt 50 000 kroner til gamlehjemmet, som blant annet ble benyttet til Ole Ivars konsert og konjakk for de eldre.

Det er ingen sak å ha en egen “Solbergnisse” i kommunen.

 

Jammen sto det en pose med gaver som lykkeliten har laget til meg i barnehagen også, så nå er det duket for en rørende julaften, hihi

Nesten så jeg snufser bare ved tanken…

 

Med ønske om en fortsatt fin dag fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

#kjendis #rally #pettersolberg #solberg #gave #julenisse #nisse #spydeberg #hjelm #lue #lykkeliten #barn #barnehagen #mammablogg #blogg
6 kommentarer
    1. Å, det er så koselig med gaver som barna har laget. Jeg har satt frem dorullnisser og papirengler, og jentene grøsser 😉 Petter Solberg virker som en jordnær, flott kar, og det er flott at han gir til prosjekter i kommunen.

    2. så hyggelig av Petter da,slike ting setter nok barna veldig stor pris på :)) ja det blir spennende å åpne julegaver fra en forventningsfull liten gutt

    3. Så utrolig koselig Engla, med tingene fra Lykkeliten 🙂 Det er kos det! Og han Solberg er jammen generøs da, det var kommunens julenisse 🙂 Håper jula skal bli veldig koselig for dere Engla, med alle i hus og alt 🙂 Her begynner jeg å nærme meg ferdig med gavene i det minste 😀 Men alt annet står på hodet fremdeles 😀 Stor klem til deg min venn <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg