And the winner is….

I dag har jeg hatt en liten gjettekonkuranse hvor spørsmålet var: “hva skal jeg bruke dette til”?

På bildet er det vannballonger og garnøster og det kom over 30 gode forslag og koselige kommentarer fra dere.

Siden svarene kom både her og på Englas kreative verden på facebook har jeg valg å trekke ut to vinnere med riktig svar.

Denne gangen ble det Stine med bloggen stineskortoggodt  som svarte: “Garnballer til lyskjede? Eller bare en stor garnball til lys…”og  Mette Tonheim  med svaret: “Tror du skal lage lyslenke med bomulls “kuler” på og kanskje led lys lenke?” 

For det er garnballer jeg lager, og denne gangen har jeg lyst til å lage små baller som jeg trer over hvert punkt på en lyslenke. Men selv om jeg kom godt igang i går kveld, er det mye jobb som gjenstår.

Måtte prøve litt for å se hvordan det blir…(det er bare den hvite jeg har laget)

Tusen takk til alle som deltok i min uhøytidlige gjettekonkuranse ♥ og gratulerer så mye til de to vinnerene ♥

Send meg en melding her eller på facebook med navn og adresse, så dukker det snart opp en liten overraskelse i poskassa.

 

 

Med ønske om en herlikveld videre fra Engla


 

#cottonlights #cottonballs #cottonballlight #konkurranse #vinner #vinnerene #DIY #GDS #SDS #hobby #interiør #lys #lysballer #garnballer #lyslenke
7 kommentarer

Siste innlegg