Fortsetter på uferdige prosjekter…

De siste dagene har jeg prøvd å gjøre ferdig noen av tingene jag har startet på tidligere.

Denne stellekommoden blogget jeg om allerede i april og gjorde så og si ferdig alle skuffene. Siden den står på rommet til lykkeliten ble det litt sånn “ute av syn, ute av sinn.

Men nå ha jeg bestemt meg for å bli ferdig, en gang for alle. Så i går kveld tok jeg med meg de to siste skuffene på stuen og fikk malt de helt ferdig.

En til kluter og en til bleier, så da satser jeg på å bli ferdig før han slutter med bleiene, hihi

I kveld skal jeg dra med meg resten av kommoden ut på stua, så får vi se da om det blir ett strøk i kveld og ett i morgen.

Ferdig skal den ihvertfall bli!

Nå har jeg til og med skrevet det her, og da MÅ jeg bare få gjort det.

Er du flink til å gjøre ferdig de prosjektene du starter på?

Med ønske om en fortsatt herlilørdag til deg fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←  

 

#oppussing #interiør #stellekommode #kommode #DIY #gds #sds #hobby #blogg #male #prosjekter #skrive #kluter #bleier #lykkeliten
10 kommentarer
    1. Det er bra å få gjort ting ferdig:)
      Mitt problem er at det er så mange ufredige prosjekt i hodet mitt, hihi. Jeg kommer ikke så langt at jeg får begynt på dem en gang. Fordelen er at de ikke tar så mye plass i det fysike. Men det sliter litt psykisk å ville så mye som aldri blir noe av;)
      Ha en fortsatt fin helg, flinka:):)
      Klem<3

    2. Så kos kommode, fin og blå og koselig. Det er lett å bare la ting bli liggende, jeg er litt sånn. På noen områder. Andre ting er jeg bedre på å gjøre ferdig. Du lager m mye fint Engla 🙂 Blir veldig inspirert <3 Stor klem til deg og Lykkeliten, han er nok en going 🙂

    3. Den vert nok flott tenker eg. så flink du er med alt mulig slike ting. Skulle til å skrive at egmå begynne att med slikt igjenn. Men det er ikkje vits. HAr ikkje lyst og ork til det no. Men eg veit eg kan. Kanskje når vi flytter etter kvart. Ha ein fin lørdagskveld

    4. heisan har prøvd å legge deg til som venn så eg kan sende deg infoen min ang takknemlighetssten,
      Du har ikkje godkjent meg og eg har ikkje emailen din, og ønsker ikkje legge ut gateadresse i kommentarfeltet 🙂
      lin;)

    5. Kjenner meg veldig igjen her ja 😉 Har en del halvferdige prosjektet jeg også. Er jo bare småtteri som gjenstår. Er vel bare å svinge seg rundt å få gjort de ferdige 🙂
      Ha en fin kveld:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg