Med ønske om en fin adventstid

Her er det stille og rolig i dag. Etter en dag med fullt hus og masse som skjedde i går ble det veldig stille og litt tomt her i dag…

Jeg har brukt formiddagen til gavepakking og med god hjelp fra lykkeliten gikk det unna i en fei, hihi

Men vi har også tennt første lyset i dag og her ser du årets adventsstake.

I tillegg har jeg laget et adventsfat. Kubbelys med fire søte englefigurer som har fulgt meg i noen år nå.

Som du ser har jeg pyntet adventsfatet med englevinger og to hjerteformede steiner..

Det er to Takknemlighetssteiner, noe jeg skal fortelle mere om i ett eget innlegg senere i dag.

På fatet står det også CARPE DIEM – GRIP DAGEN og det har jeg jammen tenkt å gjøre ♥

Jeg vet ikke hvordan det er for deg, men for meg er adventsstiden også en tid for ettertanke og i år vises det også tydelig på mine adventsfat.

Håper du koser deg og nyter dagen!

 

Med ønske om en fortsatt fin søndag til deg fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 

#jul #advent #adventsstake #adventslys #adventsfat #lysfat #englevinger #takknemlighetsstein #carpediem #gripdagen #peace #ettertanke
12 kommentarer
    1. det ser koselig ut hos dere,og jeg er enig i at adventstiden er tid for kos og ettertanke,:)jeg har kost meg samtidig som at jeg pakker,pakker for langweekend på hotell neste uke også så nå er bilen full :))

    2. Det var veldig fint det lilla lyset med de figurene på 🙂 Så veldig koselig ut det fatet. Mye forskjellig fint liksom. Håper du har en fin dag Engla, denne første helgen i advent, og 1. desember 🙂 Jeg har begynt kalenderen min 😉 Stor klem til deg <3

    3. Det var eit koselig adventsfat. Desember er ei fin tid, for da er detså masse farger og lys og vi ser fremtil å vere saman med familie i jula. Og til å savne dei somikkje erher lengre ekstra. Ha ein fin kveld videre

    4. fruensvilje: Tusen takk kjære deg 🙂 Virker som at du hadde en fin dag, og en langweekend på hotell høres ikke feil ut 🙂 Kos deg 🙂

    5. frodith: Tusen takk kjære frodith <3 Vi hadde en fin dag til tross for litt sykdom 🙂 Spennende med kalenderen din 🙂 Kos deg og ha en fin kveld og en fin adventstid <3 Stooor klem til deg

    6. gretashobby: Tusen takk 🙂 Ja det er en fin tid til kos og til refleksjon og desverre for noen en tid for savn og ensomhet.

      Ha en fin kveld.
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg