Hjelp meg å hjelpe sykehusbarna

Selv er jeg så heldig å ha tre sunne og friske barn ♥ Desverre er det ikke alle som har det sånn og nettopp derfor vil jeg så gjerne bidra med det jeg kan ♥

Jeg har ikke mye av hverken gods eller gull, men jeg har takknemlighetssteiner og ett sterkt engasjement

Tidligere har jeg skrevet flere innlegg om takknemlighetssteinene. Da jeg drev nettbutikk solgte jeg disse steinene og ga overskuddet til veldedige formål.
Nå har det seg sånn at jeg fortsatt har mange takknemlighetssteiner på lager og denne gangen har jeg lyst til å selge de til inntekt for stiftelesen 
Mange med meg har fulgt Magne Helander og Ylvas kamp mot kreften. En utrolig sterk historie som har rørt meg dypt.
Her ser du bilder av lysfatet jeg har på kjøkkenbordet mitt i år.
Englevingene på lysfatet mitt er ett symbol for den vakre engelen Ylva og hennes enestående far, som så åpent har delt sin historie.
Takknemlighetssteinene er en påminnelse om hvor uendelig mye jeg har å være takknemlig for ♥
Sammen med Trond Espen Hansen har Magne Helander  startet stiftelsen sykehusbarn.
“Stiftelsen Sykehusbarn har som formål å gjennomføre tiltak som bedrer barn og ungdoms trivselstilbud, og derigjennom oppnå en økt aktivitet og velvære for alvorlig syke barn og ungdom når disse med bakgrunn i sin sykdom har sitt opphold på sykehus. Tiltakene skal gjennomføres i nært samarbeid med leger, pleiepersonell og andre som har omsorg for de angjeldende pasienter. Eksempler trivselstiltak kan være blant annet klovner, musikkterapeuter, konserter, turer, gaver, leker og utstyr. Stiftelsen kan søke samarbeide med andre lag/foreninger/enkeltpersoner eller grupper der dette er naturlig og når dette gavner formålet.

Stiftelsen skal samle inn og motta bidrag, samt administrere og kontrollere utdelingen og fordelingen av de midler og eventuelle gaver som Stiftelsen mottar. Tilskudd gis til personer, organisasjoner, virksomheter eller andre som bidrar til å fremme stiftelsens formål.”

For mere info se →sykehusbarn

Så mitt spørsmål til deg er : VIL DU HJELPE MEG Å HJELPE SYKEHUSBARNA?

Kjøp en takknemlighetsstein for kr 100,- inkl. porto og overskuddet går uavkortet til stiftelsen sykehusbarn.

Ved bestilling ta kontakt enten her eller på min facebookside → Englas kreative verden ←


Med ønske om en fredelig adventstid.

 

Klem fra Engla

 

#takknemlighetsstein #sykehusbarna #Ylva #MagneHelander #TrondEspenHansen #overskuddet #veldedighet #adventstiden #takknemlighet
16 kommentarer

Siste innlegg