DIY – det snør, det snør…

Ute er det ingen snø enda, men det er masse fint rim og noen fine motiver fant jeg da vi var ute på trilleturen i dag.


Denne helgen har jeg besøk av min gode venninne fra Trysil.

Vi storkoser oss og nyter tiden vi har sammen ♥ I dag dro vi frem masse hobbyting og laget litt julegaver da lykkeliten tok formiddagsduppen sin.

Jeg startet på adventsslysene og i tillegg fikk jeg blant annet pyntet denne sandkakeformen med snøspray. Så selv om det ikke er snø ute enda, er det ihvertfall litt snø her inne.

Har du hatt en fin dag?

Nå skal vi fortsette der vi slapp før i dag ♥

Med ønske om en herlilørdagskveld fra Engla

 

#interiør #interior #tips #gjenbruk #hobby #diy #gamleskatter #bruktfunn #sandkakeform #snøspray #inspirasjon #oppussing #fornye #gammelskatt #lysestake #diy #gds #makeover #jul #juleverksted #adventsstake
17 kommentarer
    1. Så deilig å høre dere koser dere 🙂 Ja, det er fint uten snø også 🙂 Vi fikk mye fine bilder i dag også, ved elva, som jeg skal legge ut i morgen. Herlig rim og is. Det ble fine bilder du fikk da 🙂 Og kos med trilletur når man har nok klær 🙂 Kos deg med venninna di 🙂 Klemmer <3

    2. Det er såå deilig å holde på med kreative ting, bare simpelthen elsker det <3 Kos å gjøre det sammen med noen også. Du er bare såååå flink <3 Nattaklæmme og søte drømmer 🙂

    3. Så koselig å ha venninnebesøk, og kunne gjøre ting sammen<3
      Det er så fint ute nå, at julestemningen kommer sakte men sikkert!
      Ha en fiiiin søndag .D

    4. frodith: Ja denne dagen var fin på alle måter og i dag har vi startet dagen med en laaaang tur med kameraet rundt halsen 🙂

      Ha en fortsatt fin dag fineste frodith <3

      Klem fra Engla

    5. Backside: Ja det er så herlig med sånne venninnehelger hvor vi bare koser oss og gjør det vi har lyst til å gjøre 🙂

      Kos deg og ha en fortsatt fin søndag 🙂

    6. ladyaugust: Tusen takk søte deg <3 Det er så koselig å ha besøk og at vi sammen sitter her og pusler og skravler 🙂
      Ha en finfin søndag videre min venn <3
      Klem fra Engla

    7. morsinunge: Tusen takk <3 Jeg bruker bare mobilen, men den duger den også 🙂 Koselig med litt snø da og alt blir jo så lyst og fint 🙂

      Ha en fin dag du også!
      Klem fra Engla

    8. monalsverden: Ja her storkoser vi oss tre dager til ende <3 Det er utrolig vakkert ute nå. Så vakkert at jeg må innrømme at jeg liker vinteren bitte lite grann, hihi

      Ha en herlig søndag videre 🙂
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg