Julepynt av trolldeig

I går kveld laget jeg trolldeigfigurer som har stått i oven over natten, så i dag har jeg så vidt startet og pynte.

Ved hjelp av kjevle, peppekakeformer og ett sugerør fikk jeg de figurene jeg ville ha.

Denne stjernen malte jeg hvit og strødde litt (mye) glitter over.

En artig og lettvint måte og lage julepynt på synes jeg ♥ 

Pleier du å lage julepynt selv?

 

Med ønske om en fortsatt fin kveld til deg fra Engla ♥

 

#trolldeig #julepynt #hjemmelaget #homemade #DIY #gds #hobby #inspirasjon #tips #interiør #stjerne #juletrepynt #diystjerne #love #jul #blogg
18 kommentarer
    1. Smart å bruke pepperkakeformer da 🙂 Gjør det jo litt enklere 🙂 Håper du har hatt en fin dag med laging av julepynt 🙂 klemmerivei<3

    2. Så koselig. Trolldeig lager vi alltid. Er sånn koselig familieting. Vi stikker også ut med pepperkakeformer. Noen har vi spraylakkert med gull og sølv og strødd ut som bordpynt til jul og nyttår 🙂 Det har vi til og med gitt i julegaver.
      Kjempefine bilder du hadde tatt i dag 🙂 Du er så flink og inspirerende <3
      Stoooor klem

    3. frodith: Ja det er en utrolig lettvind måte å lage julepynt på 🙂 Fine å henge på pakkene også.
      I dag er det maling som gjelder 🙂

      Ha en fortsatt fin dag fineste frodith <3
      Klem fra Engla

    4. mittlillesorlandshus: Tusen takk <3 Det er ihvertfall enkelt og fort gjort også kan det jo brukes til masse forskjellig 🙂

      Ha en fortsatt fin dag kjære deg <3
      Klem fra Engla

    5. Hekleri og Ra: Fine småting som hverken koster mye eller tar så mye tid. En koselig førjulsaktivitet rett og slett, så dette må du prøve 🙂

    6. Fru Stussli: Tusen takk Bentevenn <3 Gleder meg til lykkeliten har lyst og tolmodighet til sånne sysler også 🙂 Tenkte å bake litt pepperkaker sammen med han og da kan han ihvertfall kose seg litt med deigen 🙂 Jeg var litt redd for alt saltet denne gangen, men har var med litt da og var i grunn veldig "hjelpsom" hihi

      Tenkte å bruke noen av tingene til å pynte litt ekstra på pakkene, det er egentlig derfor jeg laget hull.

      Bra vi kan inspirere hverandre litt, og er det noen jeg henter inspirasjon hos er det ihvertfall deg <3

      Ha en fortsatt fin dag <3
      Stooooor klem til deg fra Engla

    7. Lady August: Hihi, tusen takk <3 Lagde ikke nisser denne gangen, men jeg lagde selvfølgelig TRAKTOR 😀
      Ha en fortsatt fin dag <3
      Go´klem til deg fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg