Ditt gamle sengetøy er gull verdt…!!!??!

Har du tenkt å kaste de gamle sengetøyene dine?
Neeeeeei, ikke gjør det, for de kan forvandles til nydelige tepper, kurver, pompadurer og sikker masse annet fint og flott.

Her er ett utvalg av teppene jeg har heklet de siste seks månedene:

LYKKE ♥ 

Det eneste jeg trenger er altså sengetøy, saks og en heklenål, så som du kanskje skjønner er sengetøyet gull verdt ♥

Har du også lyst til å prøve finner du min beskrivelse her → Heklet gulvteppe – steg for steg

Med ønske om en herlig FREdag til deg fra Engla 

 

 

#interiør #hobby #oppskrift #teppe #gulvteppe #hekletteppe #hekleteppe #gjenbruk #redesign
20 kommentarer
    1. Ååå di er så fine 🙂
      Jeg begynt jeg men den ligger i puffen min med ikke gjort ferdig prosjekter 🙂
      Må prøve å få gjort den ferdig 🙂
      Ha en fin dag 🙂

    2. WOW! Så flink du er! Jeg har faktisk et par sengesett som begynner å bli litt slitne, kanskje man skulle prøvd seg på et teppe, hvordan gjør man det? Har du et innlegg som viser fremgangsmåte eller oppskrift?

    3. De er SÅÅÅ fine Engla 🙂 Jeg elsker det oransje-brune <3 og egentlig alle de fargerike sukkertøy-teppene også 🙂 Jeg kan nok lage noen sånne tepper jeg også, for jeg gjør jo likt når jeg lager pompadourene egentlig.. starter likt hvertfall.. 🙂 Ha en fin dag Engla <3 stor og god klem <3

    4. Gratulerer med å bli helgens blogg!!!
      Og DE kule og enkle DYI prosjektene du har. teppene var RÅ
      Eg har noen sengetøy som ahr sett bedre dager og dette var da genialt!
      Skal se om eg får prøvd meg!

    5. Dette må jeg bare lære meg, altså! Er jo så mye flott å lage. 🙂 Må bare få kjøpt nye dyner og sengetøy først, så jeg kan rive opp sengetøyet til dobbeldyna vi skal kvitte oss med.
      Sv; Å pusse opp bad er spennende og morsomt, men samtidig utrolig kjedelig. 😉 Savner dusjen veldig, hehe! 🙂 Tusen takk!

    6. Jeg tenker det hver gang jeg ser slike flotte tepper: “Det MÅ jeg prøve”, men det blir visst ingenting av. Kanskje en dag om du fortsetter å inspirere…..Dine er i hvert fall superfine, så det frister å prøve:)
      Ha en fin helg:) Klem<3

    7. Så utrolig fine! Høres enkelt ut – jeg har både sengetøy og saks? må gå til anskaffelse av ei passende heklenål 🙂 og lese mer på ditt steg-for-steg-innlegg 🙂

    8. ravn73: Tusen takk 🙂 Jeg lærte dette for ett halv år siden og her ser du resultatet 🙂 Skikkelig blod på tann kan man si og jeg hadde ikke heklet på sånn ca 100 år 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg