Jeg fant en gammel skatt på bruktbutikken

Bildene taler i grunn for seg selv. Denne fine hyllen gikk jeg på sist jeg var på bruktbutikken. Jeg hadde ryddet her hjemme og var innom for å levere det, så jeg hadde absolutt ikke tenkt å kjøpe noe. Men når jeg bokstavelig talt gikk rett på denne klarte jeg rett og slett ikke å gå uten…Så 25 kroner senere var den på vei hjem sammen med meg.

Ett skikkelig håndtverk er det. Som du kan se på det ene bildet er den laget på gamlemåten uten spiker og skruer, men rett og slett skjært inn i hverandre.

Ikke trenger jeg å gjøre annet enn å vaske den heller, for den er sjarmerende akkurat som den er ♥

 

Er du glad i sånne gamle ting?

 

Klem fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 

#gammelskatt #antikk #loppis #interiør #rustikk #DIY #bruktfunn #antikk #hylle #interiør #slitt #hvit
10 kommentarer

Siste innlegg