If you don`t have a smile…

Høsten er vakker selv på gråværsdager og i går da lykkeliten og jeg var ute på trilletur måtte jeg bare stoppe å ta noen bilder.

Jeg bruker bare iphonen, så kvaliteten er sikkert så som så, men vakkert er det ihvertfall.

Omtrent sånn ser jeg ut også når jeg tenker på hvor vakkert det er ute nå.

Jeg sier nå, for plutselig er alt det vakre løvet gjemt unner snøen, så det bare å nyte høstdagene når man har dem ♥

Husk at hvis du starter dagen med ett smil er mye gjort. Med ønske om en fortsatt fin dag til deg fra Engla ♥

#SMIL
4 kommentarer
    1. Jeg har smilt masse i dag allerede 😀 Og det er en deilig høstdag 🙂 Fri for monstre.. 😉 Ha en nydelig fargerik dag med Lykkeliten i høstløvet 🙂 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg