En kreativ innedag…

I går var det sol fra skyfri himmel og lykkeliten og jeg var med min kjære datter på fotoshoot

og i dag regner det i strie strømmer og himmelen er gjemt bak en stor paraply.

Begge deler har sin sjarm, for selv om jeg liker solskinnsdagene best er det jo sånn at små barn elsker å hoppe i vanndammer.

Så på vei til barnehagen i dag fikk lykkeliten kose seg med vannet og jeg koste meg med å se på hans lykkelige vesen ♥

Bilde under ble tatt i helgen. Vann er herlig og lykkeliten klarte å finne den ene vanndammen som var igjen ♥

Men med regnvær og lykkeliten i barnehagen er det duket for en kreativ innedag, så sånn ser det ut her akkurat nå.

Rotete sa du?

Ja det er det, så nå er det på tide å rydde opp og ta helgevasken,

for i dag kommer nemlig storebror (min eldste sønn) hjem og da skal vi bare kose oss sammen med han noen dager ♥

Men jeg har ihverfall fått pakket noen julegaver og med litt papp, en hullmaskin og dymo har jeg også laget egne pakkelapper.

Noen lys fikk jeg også laget

Håper du har en fin dag ♥

Klem fra Engla

 

 

#mammablogg #DIY
10 kommentarer
    1. hahahah sååå herlig, vettu hva eller selv om jeg snart er over 200 år elsker jeg å hoppe i søledammer og fiiineste lilleputten liker nok også det 😀 Kreativt rot skal det jo være for å få maaange ideer. Så herlig med besøk av bror 😀 Jeg ser min for sjelden, kan nesten gå år i mellom ! og DET er ikke bra. Ha en kreativ flott dag fiineste dag <3 klæmmeoppnedklæmmen 😀

    2. SÅ herlig med en innedag,og kreative sysler. SÅ man kan bli ferdig med litt julegaver også 🙂 Det er deilig. Koselig å være ute i regnet også hvis man har nok regntøy og sånt 🙂 Og unger elsker jo det. Jeg kan synes det er helt greit om jeg har nok regntøy, og da kan jeg kose meg på tur. Jeg elsker bildene fra fotoshooten, og de du har sendt meg 😉 Store gode torsdagsklemmer fra meg <3

    3. Flinke, kreative deg:) Men jeg kjenner jeg får litt klump i magen når jeg ser julegaver. Jeg er fullstendig uten ideer, og totalt blank der. Men det blir nok jul i år også:)
      Det øverste bildet var nyyyydelig:)
      Ha en flott kveld:) Klem<3

    4. Det er så koselig å se barna plaske i søledammer 😀 …det er helt typisk altså 🙂
      Fine bilder og flotte lys :)…de varmer nesten før de blir tent <3
      Ha en hyggelig høstkveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg