Duket for høst

I dag har jeg begynt å bytte ut litt duker og lys i leiligheten vår.

Jeg tok også inn ett av de gamle melkespannene mine.

For noen uker siden skrev jeg innlegget  en oransje drøm… og nå er snart den oransje drømmen virkelighet igjen her i “huset”

For da jeg farget  dette→ teppe ← passet jeg også på å farge noen duker.

Så nå er det duket for høst i hjemmet vårt og jeg elsker den varme oransje fargen.

De fine hekledukene, de er kjøpt på bruktbutikken for fem kroner stykket.

Med ønske om en herlig høstkveld til deg fra Engla ♥

 

#DIY

#interiør
22 kommentarer
    1. fine heklebrikker 🙂 Kan DU også hekle sånne? Jeg så disse var kjøpt,men kan du? Jeg kan ikke annet enn fastmasker, staver, og luft-masker 😀 Da kan jeg lage kjeder. Men sånne blomster etc, sånt kan jeg ikke 🙂 Må lære snart 🙂 Det blir veldig fint hos deg da 🙂 Høstfarger og kos 🙂 Klemmer <3

    2. så nydelig farge, 🙂 før fikk man kjøpt tekstil farge i matvarebutikk, gjør man d lenger? kan ikke huske å ha sett det? men d er jo en billig måte å fornye på 😀

    3. Kjempefint! Orange er en skikkelig lun og glad farge. Jeg hengte opp orange gardiner i stua i dag <3 Nå er vi klar for mørkere kvelder 🙂
      Ha en finfin kveld
      Klem&klem

    4. frodith: Tusen takk <3
      Nei jeg kan nok ikke hekle sånne...har faktisk så lite peiling at jeg nesten ikke vet hva som er retta og vrange jeg...
      Der har nok du kommet mange skritt lenger enn meg siden vi begynte 🙂
      Men, men synes det er gøy å kjøpe det andre har laget også jeg 😉
      I morgen står gardinene for tur, så nå blir det nok skikkelig høststemning her <3
      Go´klem til deg fra meg <3

    5. morsinunge: Tusen takk <3
      Det er myyyye vanskeligere å få ta i farge nå...
      Fikk høre at jernia hadde, men de hadde ikke oransje, så det endte med at jeg bestillte på nett.
      Enig med deg, tekstilfarge er en utrolig billig måte å fornye hjemmet på <3

    6. Fru Stussli: Tusen takk <3
      Ja oransje er herlig 🙂
      Har hatt en oransje periode for noen år siden og elsker den lune og varme stemningen det gir <3
      I morgen står gardinene for tur her også 😉
      Får vi se dine eller??

      Ha en fortsatt fin kveld Bentevenn <3
      Stoooor klem

    7. outofoffice: Tusen takk <3
      Ja nå har det gått i lillatoner på stuen her helt siden je flytet inn for ett år siden, så nå var det deilig med litt forandring 🙂
      Lykke til med ditt lille helgeprosjekt 😉

    8. Mari R. Gråberg: Tusen takk <3
      Ja jeg elsker høsten og den fargesprakende naturen. Skulle bare ønske at det varte mye,mye lenger, så da er det greit å forlenge den litt i stua ihvertfall 🙂

    9. Tenker akkurat det samme jeg også 🙂 startet med å få frem høsten her hjemme allerede i August jeg :p hehe.. Som jeg skrev på bloggen tidligere idag så finnes det ikke noe bedre enn høst! 🙂

    10. Orange brukte mamma veldig mye av, og ei vennine har mye i den fargen. Jeg har aldri brukt mye selv, men synes at det er flott å se på.
      Passer liksom ikke så godt ilag med rosa… eller lilla.
      Høsten er en fin tid, hadde bare regnet vært litt mere sparsommelig så en kunne være mere i fjellet og nyte de nydelige fargene..)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg