Jeg har laget rognebærgele

Ja og det er svaret på den uhøytidelige gjettekonkurransen jeg startet uken med i går og vinneren ble fruensvilje.

En spennende dame som skriver innspirerende og fine innlegg og deler fantastiske bilder fra naturen hun omgir seg med.

Tusen takk til alle som deltok, det var flere andre som kom med samme svar,

i tilegg var det mange andre gode forslag til spennende ting man kan bruke rognebærene til.

Jeg kommer garantert til å prøve meg på flere.

Så igjen TUSEN tusen takk for alle gode forslag og kreative ideer ♥

Gratulerer så mye til fruensvilje, ett engleanheng er snart på vei til deg.

 

Med ønske om en fortsatt fin kveld og en riktig god natt til deg fra Engla♥

10 kommentarer
    1. fruensvilje: Gleden er på min side kjære Connie <3
      Geleen skal være en gave, så jeg håper de som får den liker den 🙂
      Jeg vet at de ihverfall har fryseren full av vilt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg