Mine topp tre DIY prosjekter i august

I følge lesertallene er dette mine topp tre diy-prosjekter i august.

Gjenbruk av gammel trekasse

DIY – Spisebrikke av laken

15 kilo vinterfiller er i hus og enda ett teppe er ferdig

I morgen starter en ny måned som jeg også har tenkt å fylle med mange nye diy prosjekter.

Med ønske om en fortsatt god helg til deg fra Engla ♥

 

Minner også om → gavedryss…←  med trekning i morgen

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 


#DIY
#oppskrift
#interiør
5 kommentarer
    1. Ikke så rart det ble disse tre. De er kjempefine alle sammen. Selv liker jeg best spisebrikken. Grov og samtidig så romatisk fordi den er kritthvit. Både maskulin og feminin.
      Du er superflink og en inspirasjon for oss andre <3
      Ha en strålende lørdag!
      Klemklem

    2. Så mye fint Engla 🙂 Jeg blir jo stadig inspirert av ting du lager, og jeg har jo helt hengt meg opp i disse armbåndgreien og sånn jeg da 😀 Men ryene dine har jeg også veldig sansen for 🙂 Håper du har en vakker dag, med mye spennende fore 🙂 Klemmerlenge <3

    3. Du fyller på med gooode ideer og tuuusen takk for det <3 Det er en liten drøm og gå innom bloggen din 😀 Ha en fiiin <3lørdag<3 med både hjerter foran og bak. Klæmme 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg