Rotta lærte å spille død

Da Anett og jeg var på fotoshoot i helgen var vaniljeogpepper her hjemme sammen med lykkeliten og storesøster.

Hun har to hunder som kan litt triks og jammen hadde de lært vaniljeogpepper noen også, for da jeg kom hjem hadde hun lært å “spille død”

og “rulle rundt”.

Da hun fikk vite at vi hadde vært på fotoshoot, forlangte hun det samme ♥

Se så fin

fotogen

og veldig søt hun er ♥

Men se…

Nå var det visst på tide å reise videre…

Borte ble hun…, så da venter jeg i spenning på hvor hun dukker opp neste gang 🙂

Ja for du skjønner, hun er nemlig en liten venn på reise…. 😉

Les også:

Ei rotte i rosebuketten!!!!!

Vi rotter oss sammen

Rampete, men veldig søt rotte 

Nå gjenstår det bare å si tusen takk kjære vaniljeogpepper for noen uforglemmelige dager sammen med deg♥

Klem fra Engla

 

Minner også om → gavedryss…←  med trekning 1 september

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 


7 kommentarer
    1. Hi-hi, ja da er hun i sving igjen 😀 Og jeg tror jeg VET hvor hun skal nå 😀 OG jeg ser for meg en VELDIG sliten rotte som kommer hjem om et par uker 😀 Vaniljeogpepper har virkelig hatt et topp-opphold hos deg 🙂 Mye kos, men voksne og barn, og fotoshoot og alt 😀 Hun skal vel prøve seg med det der SPILLE DØ når hun kommer hjem her kan jeg tenke meg 😀 Sov godt du -og lykke på reisen for Vaniljen., hun ligger vel på et posthus i natt 😀 God klem <3

    2. Hehe artig 🙂 må være den mest bereiste rotten. God tur videre til vaniljeogpepper, så for vi vente å hvilen blogger som er neste 🙂
      Ønsker deg en superfin dag
      Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg