DIY – armbånd av boksåpnere til barn

I dag har jeg laget armbånd til mine to søte nabojenter.

Fremgangsmåten finner du her→Armbånd av bokseåpnere – steg for steg

Siden jeg lagde til jentene, måtte jeg nesten lage ett til mamma`n også da,

så nå skal lykkeliten og jeg ta en tur over til naboen ♥

Har du laget armbånd av bokseåpnere?

Hvis ikke er det bare å sette igang å spare 🙂

 

Klem fra Engla♥

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 

 

#diy

#oppskrift

#mote
8 kommentarer
    1. Jaaaaa, jeg har prøvd, takket være deg 🙂 Og jeg synes de blir kjempefine 🙂 Og de du hadde laget til de to jentene der, var jo kjempesøte 🙂 De blir nok glade 🙂 Ta en tur innom meg når du kommer tilbake… Nytt innlegg du nok vil se 😉

    2. Artig! Er de behagelige å ha på også?
      Jeg har samlet en stund, men det er egentlig for å levere til frivillighetssentralen; de gjenvinner dem til proteser 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg