Gamle trekasser – på en ny måte

Jeg har lenge hatt øynene oppe for gamle trekasser og forrige uke sto de plutselig forran meg.
Ja de sto liksom der og ventet på at jeg skulle ta de med meg hjem 🙂
Jeg har sett utrolig mange fine varianter og bruksområder hos andre men har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal bruke mine til enda. 
De kan jo brukes til så utrolig mye ♥

Den ene ender nok som lekekasse med hjul på stuen…
Har du gamle trekasser ?

Med ønske om en fortsatt fin kveld til deg fra Engla♥

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 

 

#interiør

#diy
11 kommentarer
    1. Det var masse fine ideer til bruksmåter av kasse. Jeg synes sånt er kjempekoselig:)
      Nei, har ikke mange selv, men har en gammel eplekasse som jeg kjøpte på Hageland i vår, og en dynamittkasse etter svigerfar. Så har jeg en del vinkasser i tre, men de er ikke så gamle. Skulle så gjerne hatt flere;)

    2. Morsinunge: Ja det er jo så mye fint de kan brukes til 🙂
      Jeg har tatt ibruk en på badet til toalettpapir og en til å ha leker i, men den sisste har jeg ikke helt bestemt meg for enda 🙂

    3. Eplekassa og dynamittkassa har jeg som dekorasjon på stua, I dynamitt kassa oppbevares kubbelys. Lokket er hengslet på, og den står på høykant. Slik at lokket blir som en dør.Noen ganger setter jeg en plante oppå, da blir det pidestall. Eplekassa er lampebord + noe pynte-dill. Ved sengen har jeg stablet seks vinkasset, lokkene har jeg også skrudd fast medhengsler.Jeg har så mye dill ved sengen fordi jeg ligger såpass mye som jeg gjør, også på dagtid;) (Så mye enklere det hadde vært med bilde:)) Håper du forstod noe av det:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg