And the winner is….

Nå har jeg trukket vinneren av min giveaway 

 Vinneren denne gangen ble verdens fineste Frodith og den fine bloggen hennes finner du her → frodith.blogg.no

 

Nok en gang, TUSEN, TUSEN TAKK  til alle dere som er innom bloggen min og legger igjen hyggelige kommentarer!
Jeg setter utrolig stor pris på dem alle!

 Den største gleden jeg kan ha er å gjøre andre glad, så da håper jeg at frodit blir glad for bergkrystallengenen som snart dumper ned i postkassen hennes 

Med ønske om en fortsatt fin sommerkveld til deg fra Engla

2 kommentarer
    1. Ååååå, Frodith ble KJEMPEGLAD skjønner du 🙂 Så veldig veldig gøy 🙂 Jeg vinner veldig sjelden noe, men nå vant jeg en fin engel 🙂 Jeg gleder meg til den PLUTSELIG er hos meg 🙂 Så veldig veldig kos Engla <3 Tusen tusen takk 🙂 Ha en fin kveld fine venn 🙂 Klemmeflat <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg