Mine topp tre diy prosjekter i juli

I følge lesertallene er dette mine topp tre diy-prosjekter i juli.

Den første er en lyslykt som jeg lært å lage da jeg gikk på ungdomsskolen.

Diy lyslykt – gjort i en fei

Den andre er ett teppe jeg lagde til min kjære venninne ♥

DIY – Ett teppe fylt av gode minner

og den tredje var en ny duk til trommelbordet.

DIY Ett stk laken = Ny hekleduk til trommelbordet

I morgen starter en ny måned som sikkert også blir fyllt med mange nye diy prosjekter 🙂

Med ønske om en herlig sommerkveld til deg fra Engla♥

 

Minner også om →giveaway←  med trekning i morgen

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 

 

#diy

#interiør

#konkurranse
7 kommentarer
    1. Herlig det teppe til venninnen din synes jeg 🙂 Er så herlig blåfarge i også 🙂 Ja, med august kommer nok mye nye greier i gang, tror du ikke 🙂 Her er snart en pompadour ferdig, og en strikket veske er i sving også 🙂 Ha en deilig sommerkveld på landet, fine Engla-venn 🙂 Kose-mose<3

    2. frodith: Tusen takk fineste frodith <3
      Ja august blir nok en herlig måned med nye og spennende prosjekter 🙂
      Du har jo virkelig fått dreisen på heklenåla du.
      Blir spennende å følge med fremover 🙂

      Ha en fortsatt fin kveld <3
      Go´klem til deg fra Engla

    3. Så masse fint!! Hvis jeg måtte velge hvem jeg likte best ville de blitt trommelduken 😀 Synes den er så fin, “myk” og romantisk mot den litt grove trommelen 🙂
      Når høsten begynner pleier bloggene skikkelig bugne av gode ideer på ting vi kan lage. Og mere innetid betyr jo ofte enda mere kreative sprell fra oss også. Så sånn er det jo en fin tid vi går i møte 🙂
      Klemklem fineste du

    4. Kan ikke være lett for deg å finne 3 topp DIY prosjekter, du har jo sååå mange flotte prosjekter <3
      Likte veldig godt den hvite trommelduken, både romantisk og røff på en gang.
      Ja enig, nå som vi går mot høst vil vi få masse gode og flotte kreative blogginnlegg å lese 🙂
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg