En spesiell gave fra en spesiell mann

Bestefaren til lykkeliten er virkelig en multikunstner.

En syttiåring som baker sine egne brød, Trysilstomp og lefser, lager alle syv slagene (pluss enda noen til…) til jul og når vi er på besøk i Trysil disker han opp med nydelige treretters middager.

Han tryller frem de vakreste ting både av tre og trå og til bursdagen min var jeg så heldig å få denne vakre løperen.

Denne har han vevet 

med nydelig mønster og fine farger

Virkelig en ære å få ta i mot ♥

Har du fått noen gaver som betyr noe helt spessielt for deg?

Her kan du se noen av de andre gavene jeg fikk på bursdagen min:

Med vinugla på armen

 DIY – Designerputer

 

Med ønsker om en superfin søndag til deg fra Engla ♥

 

#DIY

#gave #bursdagsgave #vevet #løper #bestefar #multikunstner #hjemmelaget #håndarbeid #diy #gds #sds #lefse #lefser #baker
7 kommentarer
    1. God morgen.Dette var en utrolig vakker løper,gratulerer så masse med den :))dette er mine yndlingsduker i stua mi og jeg har ofte drømt om å lære dette faget selv,tror ikke det blir noe av det da.
      Du har iallefall fått en vakker løper som kan gå i arv i generasjoner

    2. For en fantastisk gave!! Det må være en spesiell mann ja 🙂
      Kommer ikke på en spesiell gave akkurat nå, men jeg får mye pent av min mor som er kreativ og flink.
      Ha en finfin søndag fine Engla <3
      Klemklem

    3. Så fint.
      Dette er en gave som virkelig teller. Den bærer en spesiell historie om enenestående og kreativ mann:)
      Ha en fin søndag :))

    4. For et funn av en mann 🙂 Bestemor må være heldig 🙂 Den løperen var jo kjempefin 🙂 Tenk at han har sittet og laget denne gjennom mange timer 🙂 Og DU fikk den <3 Og du fortjente den jo <3 Jeg har fått mye fint opp igjennom, jeg blir også glad for ting som folk har laget 🙂 KLemmerflatsomeipannekake og ønsker fiiiine dagen <3

    5. Det var litt av en kar! Ofte er menn i den aldere ganske hjelpeløse når det kommer tll matlaging;) Flott håndverk han har levert. Forstår at du synes den er spesiell:)
      Ha en fortsatt fin søndag:)
      Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg