Strikkegenser til lykkeliten

Det var ikke bare jeg som fikk gaver forrige helg, neida bestemor (min mor) hadde jammen strikket genser til lykkeliten også hun.

Ikke hvilken som hellst genser heller, for det er nemlig en TRAKTORgenser.

Lykkeliten elsker jo traktorer, så denne var midt i blinken for han.

En kjempefin og god genser i flotte farger ♥

 

Opp gjennom årene har min mor strikket mange flotte gensere både til meg og barna, men jeg må ærlig innrømme at det er først nå de siste årene jeg virkelig har begynt å verdsette dem.

Det blir kanskje litt sånn når man vokser opp med en mor som er så flink med handarbeid?

Tidligere brydde jeg meg faktisk ikke stort om det hun strikket, men nå derimot er jeg så redd for det at jeg neten ikke bruker det av den grunn 🙂

Rar jeg?

 

I dag har vi nok en solskinnsdag, Spydeberg viser seg fra sin beste side og lykkeliten og jeg får besøk fra min/vår gode venninne fra Trysil, noe vi gleder oss veldig til ♥ 

I løpet av dagene hun er her kanskje dere får hilse på henne også 🙂

 

Med ønske om en herlig sommerdag til deg fra Engla♥

#diy
10 kommentarer
    1. Fru Stussli: Ja genseren er kjempefin <3
      God og myk i friske og herlige farger 🙂

      Ha en herlig dag du også fineste Bente!
      Klem fra Engla

    2. Den var fiiiin, og det tenker jeg Lykkeliten synes også 🙂 Den var midt i blinken for han. Og litt Marius-mønster der også? under der? Jeg har vært med en vennine fra Spydeberg i dag , i Oslo 🙂 Og det var kos,og deilig og varmt. Kos deg med venninnen som kommer på besøk, håper hun ikke har med mygg til deg 😉 Stor klem til søteste Englan 🙂 <3

    3. frodith: Ja dette blir nok en av favorittene 🙂 alt med traktr på er stas 🙂 Det er litt mariusmønster på den også ja 🙂
      Koselig med venninnedag da, kanskje jeg plutselig får øye på deg i Spydeberg en dag også 😉
      Ha en fortsatt fin dag søte frodith 3
      Klem fra Engla

    4. fruensvilje: ja det er ingen sak når man har en bestemor som er så snill 🙂
      Ha en fin sommerdag kjære deg også håper jeg a ryggen din er bedre i dag 🙂

    5. Solfrid Verheul: Ja genseren er kjempefin 🙂
      Kanskje litt upraktisk med hvitt på en liten “grisegutt”, men mamma sa det fint gikk ann å bruke vanich og vaske den på 40, så da er jo ikke det noe problem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg