Den beskjedne fru Stussli

I dag synes jeg det er på sin plass med litt fremsnakk igjen og personen jeg vil fremnakke er selveste fru Stussli.

Fru Stussli eller Bente som hun egentlig heter er ei superkreativ dame og en ekte alkymist.

Ja mitt inntrykk er ihvertfall at alt hva hun tar i blir til gull.

Ute har hun sin egen kjøkkenhage hvor hun dyrker både

bær

og

grønnsaker

som hun lager nydelig mat av

Selvfølgelig er hagen hennes også omgitt av 

de vakreste blomster

Hun er en tryllekunstner

og med sin magiske stav (heklekroken) tryller hun frem de vakreste ting,

ja til og med 

nydelige tepper fra gamle filler.

Men ikke nok med det, hun har også fått en ny bestevenn og det er nemlig symaskinen.

De to lager de fineste ting.

Alt fra hårbånd

til pippiforkle


og alvekjole til sin nydekige datter

 

Som du sikkert alt har skjønt er dette en kreativ sjel med masse skaperglede

og alt dette og mye, mye mer kan du lese mere om på hennes fine blogg som du finner her

 

Så tilbake til den beskjedne fru Stussli og bakgrunnen for dette innlegge.

for selv om denne fruen skaper de utroligste ting er hun veldig beskeden…

Selveste fru Stussli har nemlig åpnet sin EGEN NETTBUTIKK, i all hemlighet…

Ikke ett ord har hun sakt, ihverfall ikke som jeg har “hørt” og grunnen er rett og slett at hun synes det er vanskelig å reklamere for seg selv.

 

Men i går avslørte hun sånn i en bitteliten bisetning at hun hadde en nettbutikk…

og sånt no kan man ikke holde hemmelig,

ihvertfall ikke hvis det skal bli noe salg 🙂

 

Så jeg tok utfordringen og da gjenstår det bare å si LYKKE TIL og STÅ PÅ FLINKESTE BENTE

og 

LØP OG KJØP til dere andre 🙂

Fru Stussli

TRYKK PÅ LINKEN OG VIPPS SÅ ER DU INNE I BUTIKKEN

(bildene er lånt fra fru Stussli sin blogg)

 

Med ønske om en fortsatt fin dag til dere alle fra Engla♥

17 kommentarer
    1. Tuuusen takk snille Engla! Fru Stussli ler og tørker tårer om hverandre. I dag ble jeg “dyttet” til å nevne nettbutikken i en bisettning da Eskoleia som låner filleryene til fotoshooter la ut sine bilder og sa høyt at jeg hadde denne butikken. Til nå har jeg fått bare positive tilbakemeldinger på det, men jeg kjenner at det er utenfor komfortsonen 😀
      Så mange pene ord <3 Snille snille deg!!!
      Jeg blir jo så rørt!! *snufse og dobbelt snufse*
      Tusen tusen takk!!!

    2. Ikke noe stussli over fru Stussli nei :)) flink med alt hun bestemmer seg for å prøve 🙂 og det beste av alt, min nyervervede sy-og hagebloggvenninne fant vi ut her en dag, er også i slekt med meg :)))

    3. Ja, fru Stussli er herlig! Med alle sine flotte sider, lager og tryller hun fram de flotteste ting 🙂 I tillegg til all kreativiteten og skaperevnen, virket hun som en både morsom og varm personlighet 🙂 så jeg er veldig enig med deg 🙂 Og du er også skjønn da, som lager så fint innlegg om henne <3 gode Engla 🙂 Klemmer <3

    4. Grete: Nei det er ikke mye stussli over Fru Stussli tror jeg <3
      Så gøy å finne ut at dere er i slekt også da 🙂
      En liten titt inn på bloggen din så ser jeg at kreativiteten ligger i årene deres 🙂

    5. frodith: Åhh tusen takk fine frodith <3
      Jeg er helt enig med deg kun er ikke "bare" kreativ og skapende, hun virker også utrolig snill og god.
      Ei dame som også har ett hjerte av gull <3
      Heldig jeg som har så fine og gode blogg-venninner, ja for dere er jo det 🙂 <3

      Ønsker deg en fortsatt fin kveld <3
      Go´klem fra Engla

    6. Så snill du er som lager et så flott innlegg om Bente 🙂
      Er sååååå enig meg deg, hun en meget dyktig og kreativ dame 🙂
      Men du er jo også kreativ og flink selv da
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg