Romeos – hekleteppe

Denne nydelige Papillonen, Romeo er min datters hund.

Han elsker å ligge på hekleteppene, så denne gangen måtte han få posere litt ♥

Er han ikke fin?

og når min datter sitter der med gobiter er Susie snar om å komme også.

Dette er hva jeg kaller tiggeblikk 🙂

Men det var teppet jeg egentlig skulle vise frem da…

Her med lykkelitens første sko ♥

og her er enda ett teppe.

Jeg har også tenkt å selge noen etterhvert, men til hvilken pris?

Har du noen forslag?

Nå skal jeg prøve å få ferdig noen halvferdige prosjekter her mens lykkeliten fortsatt sover.

 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

 

Klem fra Engla 

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←


#diy #hekling #hjemmelaget #hobby #gjenbruk #redesign #sds #gds #sengetøy #teppe #fillerye #håndarbeid #hobby #interiør
17 kommentarer
    1. Kjempeflott teppe, og jeg likte så godt fargene 🙂 Hundene var også søte.
      Er ikke lett å finne pris på teppene. Tror Bente (fru.stussli) har nettbutikk der hun selger sine tepper.
      Ha en superfin kveld

    2. Herlig teppe!!!
      Her hopper kattene rett opp på nye matter for å sove 🙂 De eeeelsker slike hekletepper!
      Når jeg selger mine sjekker jeg prisen mot teppene de selger på epla. Ser ca str osv og så setter jeg en pris som er litt under de. Se på Fru-Stussli.no så ser du hva jeg tar for mine 🙂
      Klemklem fine Englavenn

    3. Fru Stussli: Tusen takk søteste fru Stussli <3

      Jeg har vært inne og tittet på sinen din og der var det jo MASSE flott!
      Har du laget nettsiden selv?

      Klemklem til Bentevenn <3

    4. Fru Stussli: Så flink mann du har, heldig er du <3 og han <3
      Ja prisene virket veldig greie og litt sånn som jeg hadde tenkt.
      Det er vanskelig på prise ting du selv lager, men det er jo viktig å lære seg det også 🙂

    5. Fru Stussli: Jeg kunne nok tenkt meg egen nettbutikk igjen, for jeg har fortsatt igjen masse produkter fra den nettbutikken jeg drev tidligere…
      Da kjøpte jeg en ferdig løsning, men jeg synes den ble i dyreste laget hvis man ikke skal drive stort.
      Så hvis du har tips taes de imot med ett stort takk 🙂
      Har din vært oppe og gått lenge?

    6. Nei min har ikke vært oppe og gått lenge. Og jeg er elendig på å selge den. Synes det er ubehagelig så den er neste hemmelig 😀 Skulle jo ha spredd den rundt og blogget om den, men det synes jeg som sagt er ekkelt. Så den ligger der hvis noen tilfeldigvis finner den. Håpløs selger!

    7. Fru Stussli: Hmmm ja jeg syntes det var rart at jeg ikke hadde hørt noe om den skjønner du.
      Hva med å bruke google og eller facebook for å markedsføre den?
      Jeg brukte bl.a google for å markedsføre min.
      Du må jo få vist den frem 😉
      Kanskje jeg kan skrive ett innlegg om den etterhvert???

    8. Jeg har verken brukt det ene eller det andre. Jeg gruer meg for det. Så derfor er den ukjent 😀
      Driver å manner meg opp til å si at jeg har den. Har fått tilbud fra en lokal håndarbeidsbutikk om å selge teppene gjennom dem også, men synes det er skummelt. Skikkelig pyse på slike ting. Stusslibloggen var også “hemmelig” i mange måneder. Nå poster jeg innlegg på FB, men det satt laaangt inne 🙂
      Hr Stussli sier wordpress med plugg-ins er grei som nettbutikk. Det er det han har brukt på Fru-Stussli.no
      Du må gjerne blogge om nettbutikken min. Jeg gjør gjerne det for deg når du åpner din. Er lett å skrive om andres ting 😀
      Klemklem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg