Hvor ofte bytter du treningssko?

Her var det ihvertfall på høy tid å bytte…

Jeg ventet visst litt for lenge denne gangen,

men dette er faktisk par nr 7 på ett og ett halvt år og alle har sett omtrent sånn ut da de har gått i søpla.

Ett par slitne sko som nok har vært med på hundre mil langs gatene i Spydeberg 🙂

Jeg har funnet min skofavoritt som passer mine føtter perfekt, så forige uke bestillte jeg meg ett par nye på nettet.

I dag kunne jeg endelig ta på meg disse nye skoene da lykkeliten og jeg skulle ut på trilletur og det var deilig 🙂

Hvor ofte bytter du treningssko?

 

 

Nå skal jeg ut og nyte solen♥

 

Ønsker deg en superfin dag!

Klem fra Engla♥

 

 

23 kommentarer
    1. Trener ikke så trenger ikke bytte slike sko da. ;o) Jeg har sjelden joggesko på beina, kan ikke fordra at de er så tette. Men har da opptil flere par likevel, sånn i tilfelle .. Var det noen som sa skodilla?

    2. JEg bytter ofte, jeg elsker å kjøpe jogge/løpe-sko og gjør det så ofte som mulig 🙂 MEd fine farger på 🙂 Så fine ut de nye dine da 🙂 Klem <3

    3. Huff, jeg bytter alt for skjeldent…selv om jeg løper flere ganger i uka..men det er dyrt med skikkelige sko dessverre. Men nå har jeg akkurat kjøpt meg nye og “flyr” avgårde 🙂

    4. Marit: hihi, må vel bytte ut skoene innimellom selv om man ikke trener tenker jeg 🙂
      Jeg for min del går bare i joggesko, for føttene mine kan ikke fordra noe annet 🙂
      Mine venninner har skodilla og blir helt fortvilet over meg…men jeg går i det jeg synes er behagelig 🙂

    5. helgemamma: ja det er dyrt for ordentlige sko, men så absolutt verdt det.

      Gikk med feil sko en periode i fjord og det gå veldig dårlige resultater for mine føtter :p

    6. Lone Dalsberget: Det var faktis også noe jeg lurte på, hvor ofte man bør bytte innesko, for de blir jo slitt på en helt annen måte…
      Har en del sko jeg også, men etter at jeg flyttet vil for snart ett år siden har jeg nesten ikke hatt annet enn joggesko på beina.
      Fint det finnes masse fine farger på de også 🙂

    7. Jeg synes det er så mange herlige farger, og noen løpe eller joggesko er så lette og deilige at man får LYST til å løpe nesten 😀 Jeg har hvite med lilla som skulle være INNE-treningssko, men har blit UTE nå… de er ikke hvite mer, men hvite NOK likevel ;-D Jeg trenger nye joggesko igjen nå… Ut å kjøpe..ble inspirert av deg 🙂 <3

    8. Som sagt, jeg trener barfot, med mindre det er på treningsenter, og da trenger man ikke bytte stort oftere enn to ganger i året. Da man merker at dempinga i skoene er borte er det på tide med nye, og det avhenger jo også veldig mye av hvordan man går/løper og om man løper i det hele tatt. 🙂

    9. frodith: lykke til 🙂
      Jeg kan virkelig anbefale å kjøpe på nett, hvis du vet hvilket merke og str. som passer foten din.
      Jeg sparer ihvertfall mange hundre på det.
      I butikk koster disse ca 1400,- og på nettet kan man få de fra 600-700 i fjorårets farger 🙂

    10. Lone Dalsberget: Tusen takk for tilbakemeldingen <3
      På uteskoene er det jo lett og se, men inneskoene ser fortsatt nye ut etter flere mnd 🙂

    11. Jeg bytter veldig skjeldent sko, selvom jeg trner mye. Det ene paret jeg har nå har jeg hatt i tre år og de er like gode…
      Men jeg har ett par til som bare er 1/2år ca. Tror det kommer ann på hvordan man bruker skoene og hvordan føttene er, på hvor ofte man må bytte sko… 🙂

    12. fruensvilje: Hmm så rart, går ikke du en del turer også da, eller er det mest sykling og svømming?
      Jeg er sånn at jeg ikke kjøper nye før jeg må…:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg