Pyntet og klar for SKRIK

I dag syntes jeg at det var på sin plass å pynte meg litt ekstra, 

så da måtte jeg frem med min ca 100 år gamle neglelakk.

Ja, og jeg tror det er omtrent like lenge siden jeg hadde på meg neglelakk sist også.

Det føles i hvertfall litt sånn 🙂

Litt utenfor her og der, men pytt la gå…

En fin farge er det ihvertfall og jeg har til og med pyntet tåneglene mine for anledningen.

Så hva er den store anledningen?

Jo det er nemlig “Skrik-utstilling” i Galleri Frodith ♥

Hysj, du må love og ikke fortelle det til noen, men jeg har faktisk ett eget bidrag til utstillingen, hihi

Men nå må jeg skynde meg for å ta en titt og du er hjertlig velkommen til å bli med,

for utstillingen finner du nemlig her → “Skrik-utstilling” i Galleri Frodith 

Jeg hever glasset og sier SKÅL for Frodith  og åpningen av “Skrik-utstillingen”

 

Ha en fortsatt fin dag!

Klem fra Engla♥

 

 

8 kommentarer
    1. Å så herlig innlegg Engla 🙂 Jeg ble glad som en lerke for omtale, for linking og for at du har pyntet deg, og er på vei 🙂 Gleder meg til du kommer <3 Herlig neglelakk, jeg liker fargen <3Stor klem fra glad galleridirektør 🙂 You made my day <3

    2. frodith: Tusen takk kjære deg <3
      Så koselig da <3
      Jeg måtte jo selvfølgelig både pynte meg og fortelle om den store happeningen 🙂

      Ønsker deg en superfin kveld kjære galleridirektør 🙂
      Klem fra Engla

    3. fruensvilje: Ja jeg elsker denne fargen og den er ekstra fin mot solbrun hud 🙂
      Utstillingen var super, så der storkoste jeg meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg