Gratulerer med dagen!

Jeg benytter anledningen mens lykkeliten tar luren sin til å gratulere så mye med dagen!

Vibeke, min kjære datter tok bilder av oss da vi var og så på barnetoget.

Vi gjorde det lettvint og tok rett og slett på oss mariusgenserene våre som min kjære mor har strikket til oss.

Hva er vel mere norskt enn en mariusgenser i rødt, hvitt og blått 🙂

Men med det flotte været som er her i dag ble det i varmeste laget, så det spørs nok om vi tar på oss noe lettere da vi skal ut igjen for å se på borgertoget.

Borgertoget var faktisk ett helt nytt begrep for meg…hadde aldri hørt om det før.

Jeg måtte faktisk spørre naboen om hva det var, for i Trysil er det bare barnetog og russetog så vidt jeg vet.

Så dette blir noe nytt og spennende 🙂

Hipp, hipp hurra!!!

 

 

Ønsker deg fortsatt fin dag !

Klem fra Engla♥



 

 

 


12 kommentarer
    1. Kos deg i borgertoget med eller uten Marius-genser 🙂 Fine de 🙂 Borgertog er morsomt, litt mer opptog-aktig 🙂 Ha en fin dag 🙂

    2. Så fine dere er i mariusgenser <3 Håper dagen har vært fin. Her er vi ferdig med lekene og har bestemt oss for resten av dagen i ro og mak hjemme. Russetog og borgertog får være 😛
      Ha en finfin kveld!

    3. koslige bilder,og mariusgenserane var jo nydelige i nasjonalfargane.Hadde blitt mye for varmt her i dag da :))blir artig å høre hva borgertog er for noe,har ikke hørt om det jeg heller

    4. frodith: Tusen takk kjære deg 🙂
      Vi har hatt en fin dag både med og uten mariusgenseren 🙂
      Borgertoget hadde traktorer og greier, så det var stas 🙂

    5. fruensvilje: Tusen takk 🙂
      Ja mariusgenseren måtte vike for t-skjorta her også gitt 🙂
      Borgertoget var stas med masse fine innslag.

      Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg