Ett lite diy tips til dere syglade damer (og menn for den saks skyld)

Tenkte jeg ville vise dere hva jeg kjøpte av ei veldig flink dame da jeg var i Trysil forrige gang

En poseholder er veldig kjekt å ha og denne synes jeg er utrolig fin.

Det kan se ut som at hun har brukt den samme teknikken som jeg har brukt på traktorputen til lykkeliten

Tenkte også at dette kunne være ett lite tips til dere syglade damer.

Kjekkt å ha og fin gave og gi bort ♥

Hadde jeg hatt symaskin hadde ihvertfall dette vært en av tingene jeg kunne tenkt meg å prøve 🙂

 

Hva synes du?

Har du allerede en poseholder?

 

 

Ønsker deg fortsatt fin dag !

Klem fra Engla

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her →Englas kreative verden


14 kommentarer
    1. Dette var en kjempe fin poseholder. Og jeg holder på å prøve meg på bildeteknikken på lerret:-) Ikke så lett som man skulle tro:

    2. Jeg har ingen poseholder 🙂 denne var jo supersmart, og kjempestilig. Kanskje jeg skulle prøvd meg på en sånn en dag. Kjekt å ha.
      Ønsker deg en fortsatt strålende dag og en strålende 17.mai 🙂
      Klem

    3. Lisbeth Pedersen: Tusen takk 🙂
      Ja denne må jo være noe for deg, du som er en tryllekunstner med stoff og søm 🙂

      Ønsker deg en riktig fin feiring i morgen!

    4. Jeg har tenkt litt på at kanskje noen av disse tjukke hekle-greiene jeg driver med kan bli pose-holdere også.. de som likner kurver, bare lage veldig lange og høye 🙂 Ha en fin ettermiddag Engla 🙂

    5. Jeg har en sånn som jeg strikket for noen år siden. Den er IKKE så fin som din. Mulig jeg må prøve meg på en slik med retrostoff :-)) Takk for ideen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg