Vinneren er…

Nå har jeg trukket vinneren av min giveaway 🙂

Vinneren ble Hanne og bloggen hennes finner du her → www.wotka.blogg.no

Nok en gang, TUSEN, TUSEN TAKK  til alle dere som er innom bloggen min og legger igjen hyggelige kommentarer!
Jeg setter utrolig stor pris på dem alle!

Allerede i morgen, kommer jeg med en ny giveaway ,for å feire at det i dag rundet 100 som liker min facebookside Englas kreative verden

 Den største gleden jeg kan ha er å gjøre andre glad 

Med ønske om en fortsatt fin kveld til deg fra Engla

6 kommentarer
    1. Nei, nå blir jeg stum, virkelig meg? Ikke til å tro.
      Tusen, tusen takk kjære deg:)) Egla !!
      Takk for all anbefalinger fra alle dere!!

    2. Hanne: Søte gode deg 🙂
      Dette fortjente du 🙂
      Takk til deg fordi du er min blogg-venn og for de søte og koselige tilbakemeldingene du gir og for de inspirerende og fine blogginleggene du skriver 🙂
      Gaven er på vei til din postkasse, eller ihverfall posthuset i næheten av der du bor 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg