Fra sengetøy til fillerye, som ikke ble ei fillerye alikevel…

Ja sånn kan det gå da kreativiteten tar overhånd….

Eller for å være helt ærlig synes jeg det var vanskelig å få fillerya helt flat og da dukket den ene ideen etter den andre opp 🙂

Her er resultatet av den først ideen som kom.

En tøykurv 🙂

Vet ikke helt hva jeg skal bruke den til, men den passer fint til å ha kremer, hårstrikker o.l på badet, 

eller til brødkurv kanskje..

Jeg skal ihvertfall bruke den etterpå da min datter kommer for å hjelpe meg å trekke vinneren av 

min GIVEAWAY .

Ja sånn ble ihvertfall “fillerye” nr 2 🙂

 

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Klem fra Engla

 

 

 

17 kommentarer
    1. Siv: Ja, jeg har lenge tenkt at jeg skulle kjøpe meg kurver å ha i bokhylla, men jeg tror også rett og slett at jeg sparer de pengene og lager de selv 🙂
      Mye gøyere og kanskje til og med finere?

    2. Dei kurvene er så fine! Det er ikke så vanskelig å hekle dem heller! Laget en lingnede kurv i fjor. Oppi den har vi fult av mobilladere og diverse ting! Utrulig greit å ha:)

    3. du har jo blirr kjempeflinke med heklenålen,denne kurven var virkelig fin,en deilig fargeklatt på bade,fin til klesklyper,kanskje noe å sette på sjenken med masse telys i ja mulighetene er mange 🙂

    4. Kjempelurt 🙂 Skal du ha den på badet, gjør atter en gang som fru Stussli, hekle den av plastposer, da tåler den vann
      Ha en fortsatt fin heklekveld, og ønsker både deg og meg lykke til med loddtrekningen

    5. fruensvilje: Tusen, tusen takk kjære deg 🙂
      Takk for gode forslag, tror jeg må lage flere sånne, for de kan jo faktisk brukes til det meste 🙂

    6. Lisbeth Pedersen: Tusen takk 🙂
      Takk for tipset, det var jo lurt!
      Jeg hadde en bestemor som laget ryer av plastposer, men kurver har jeg ikke tenkt på 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld Lisbeth!
      (skal trekke en vinner hvert øyeblikk)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg