Jeg gjør som fru Stusslig, drar frem sengetøyet og river det i filler

Inspiret av fru Stussli og bloggen stussli.blogg.no dro jeg i går frem sengetøyet mitt og rev det i filler.

Ja jeg har blitt så fasiner av de flotte filleryene hun tryller frem av “gamle” filler :)♥

Fillene hennes har til og med vært med på fotoshoot med retro stålskap fra Eskoleia 🙂

Men det er ikke bare filleryer denne superflinke og kreative damen holder på med, neida hun tryller frem det ene finere enn det andre.

Så har du behov for inspirasjon er stussli.blogg.no virkelig ett godt alternativ og en ting kan jeg ihvertfall love deg :

DENNE BLOGGEN ER ALT ANNET EN STUSSLI

(bildet er hentet fra google)

 

Ja kanskje jammen det blir en fillerye på meg snart også :)♥

Har du prøvd noe lignende?

 

Ønsker deg en fortastt fin dag!

Klem fra Engla♥

 

 

 

11 kommentarer
    1. Kan ikke hekle, men har bestemt meg for å kanskje prøve etter å ha sett Bente sine fine ryer. Jeg må jo klare å lære det, når jeg kan strikke?? Det kan bli fine ryer. Spent på å se dine når de blir ferdige da 🙂 Ha en fin dag Engla <3

    2. frodith: Tusen takk kjære deg <3
      Ja hun sier jo at det er enkelt og fort gjort, så da tenkte jeg ihvertfall at det er verdt ett forsøk.
      Med all den støtten og gode ord jeg får her tror jeg dette skal gå bra.
      Gleder meg til å begynne med dette kjenner jeg 🙂

    3. Ja dette var jo en god ide. Jeg er tom for stoff og ikke noe å sy. Uff fare for at jeg får tid til husets helgevask 🙂
      Håper å se ditt ferdige resultat.
      Ha en fin fredag

    4. ikke med filler på denne måten,har vevd mange filleryer på vev da :)og heklet med garnrester.
      lykke til med ditt hekleprosjekt,du får gå på gjennbruk om du har for lite sengetøysfiller 🙂

    5. Er imponert både over kreativiteten, effektiviteeten og pågangsmotet til dere alle sammen her inne. Jeg hadde en bestemor som var sånn .. så jeg er vokst opp med filleryer og hekletepper og det meste som kunne lages av et eller annet. Det ble nesten for mye av det gode, så da vi rydda ut av dødsboet så kasta vi ALT. Har slike ting litt oppi halsen den dag i dag. Men innimellom så kan jeg angre litt, for at jeg ikke sparte på noe iallefall (lurte plutselig på om jeg har et teppe på loftet nå, i ei kasse) .. Kanskje ungene mine hadde synes det var gøy i det minste. :/

    6. Lisbeth Pedersen: uff ja det var den helgevasken da og den måtte ihvertfall jeg ta i dag, for dette støver 🙂 (å rive filler altså)
      Blir dette ei fillerye skal jeg med glede og stolthet vise den frem 🙂

    7. fruensvilje: Tusen takk 🙂 og takk for tipset! ( skal på loppemarked i morgen)
      Du får finne frem heklenåla og prøve du også 😉
      Ha en fin kveld!
      Klem fra Engla.

    8. Næmmen kjære deg Engla så hyggelig <3
      Nå ble jeg helt satt ut.
      Vi er akkurat kommet inn etter en lang dag til Hamar og Stange. Så kjempehyggelig å finne dette blogginnlegget da.
      Måtte svelge ekstra ett par ganger...
      Tusen tusen takk <3 Vet ikke helt hva jeg skal skrive...
      Gleder meg til å se dine ferdige filleryer :-)))

    9. Bente og Lars O: Bare hyggelig <3
      Jeg blir så inspirert og glad over å lese både bloggen din og dine koselige kommentarer og dette er min måte og vise min takknemlighet på <3
      Så, selv takk søte deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg