Bruktfunn – lykkelitens “nye” godstol

Jeg har i mange år ønsket meg en gammel gyngestol men…

denne ble litt for liten for meg gitt 🙂

Hvem vet kanskje det blir min tur neste gang 🙂

Det fine teppet som henger over armlenet er det min søster som har heklet til lykkeliten.

 

Gyngestolen fant jeg på bruktbutikken for et par uker siden.

Forst dro jeg hjem og sjekket litt priser på nettet og fant ut at den i tilegg til å være kjempefin også var ett kupp.

Så da klarte jeg rett og slett ikke å gjøre annet enn å dra tilbake å kjøpe den.

Lykkeliten har allerede blitt veldig glad i den og sitter rett som det er og gynger med flaska og kosen sin her ♥

 

 

Hva synes du om lykkelitens “nye” godstol?

 Med ønske om en fortsatt fin kveld til deg fra Engla.

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

Følg meg gjerne på instagram her →englaskreativeverden

 

#gyngestol #interiør #interior #barnestol #homefurniture #bruktfunn #kupp #lykkeliten #myhome #gjenbruk #redesign
9 kommentarer
    1. Så koselig den er. Vi har også en gammel gyngestol. den har tilhørt svigermor. Desverre knakk den ene meia i forbindelse med flyttingen. Vi har snakket med en møbelsnekker og det koster ca 1000 å fikse den… så vi er veldig frem og tilbake… på hvorvidt det er verdt det eller ikke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg