To do list

Jeg har satt meg ned for å skrive en liste over ting jeg bør, må og har lyst til å gjøre.

For å få litt motivasjon tok jeg en runde på nettet og fant mange gode forslag som jeg fikk lyst til å dele med dere 🙂



Mange gode forslag.

Noen bedre enn andre 🙂

Har du en “todo list” ?

 

I dag en det nok en solskinnsdag og lykkeliten og jeg har vært ute i flere timer 🙂

Det eneste som står på min liste i dag er CARPE DIEM, og det skal jeg jammen gjøre :)♥

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Klem fra Engla♥

11 kommentarer
    1. det er jo greit med en slik liste om en er motivert for å følge den,tror nok ikke jeg har det som skal til for å følge en liste på hjemmebane så nei jeg har nok ikke liste jeg nei

    2. Jeg SKRIVER ikke sånne lister, men har kanskje noen i hodet 😀 I dag sto det -bestille sommerferietur med søsteren min, og gjøre ferdig en veske 🙂 være snill og grei, og kreativ, og alt har jeg gjort 😉 <3

    3. Jeg skriver sånne lister, men ikke alltid det hjelper. Vips så har hodet funnet noe morsommere enn det som står på listen 🙂 I morgen skal jeg summere opp forrige uke og jeg har en rimelig god følelse 😀
      Klemklem

    4. fruensvilje: Ja det er nok viktig å være både motivert og strukturert hvis man mener å følge en liste, men min intensjon er nok først og fremst å tydeliggjøre hva jeg ønsker å få gjort 🙂

    5. frodith: Det viktigste er vel å føle at man har brukt dagen til noe 🙂
      Jeg bruker mange lapper om dagen.
      Som småbarnsmor føler jeg innimellom at jeg ikke rekker å tenke en tanke ferdig… og med alle mine kreative ideer er det greit og få skrevet de ned før jeg glemmer det igjen 🙂
      Handleliste er jeg også avhengi av å ha, for ellers kommer jeg bare hjem fra butikken med tull og tøys 🙂

    6. Mamma til 2 Gull: Ja det er nok derfor jeg føler litt på behovet for en liste 🙂
      Greit å få ned på papiret så jeg slipper å ha alt i mitt lille hode 🙂
      Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en riktig god natt 🙂

    7. Jeg har en venninne som er som deg, hun har mange lister, og det fungerer fint for henne, hun har også mye å gjøre, to unger og full fart. Jeg har alltid hatt ting i hodet, i stedet for lister, med alt mulig, handling, laging, gjøring , he-he 🙂

    8. Bente og Lars O: Ja jeg like å sette opp lister.
      Mest for å få litt oversikt, men også for å ha noe å jobbe etter.
      Noen ganger går det etter planen og noen ganger ikke 🙂
      Blir spennende å se hvordan det har gått med dine prosjekter 🙂
      Klem fra Engla

    9. frodith: Ja, det viktigste er at man finner ut hva som fungerer best for en selv 🙂
      Flink du da som klarer å samle listene i hodet ditt 😉
      Da slipper du masse papirer og lister som er forsvunnet akkurat nå du trenger dem som mest, hihi

      Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en riktig god natt!
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg