Bruktfunn – men denne gangen gratis (og ett lite malingstips)

Ja noen ganger går det faktisk ann også 🙂

Som jeg har sakt tidligere går ofte trilleturene våre forbi bruktbutukken.

Noen ganger pleier de å ha noen småting stående utenfor som de gir bort

og for ett par dager sto jammen denne flotte vasen/potta der ♥

Den var kanskje ikke så vakker da jeg fant den, men jeg så ett potensiale ♥

Så i går kveld da lykkeliten hadde lagt seg måtte jeg frem med malespann og kost 

Malingen jeg brukte er den samme som jeg har brukt på en vegg i hobbykroken min

Dette er bare ett bilde jeg tok da jeg holdt på å male.

Det er flere som har spurt etter fargens navn, men for å være helt ærlig så har den ikke noe navn enda, bare ett nummer.

Da jeg skulle ha denne farge, gikk jeg nemlig i butikken med en topp som jeg elsker fargen på og ba om samme farge på malingen 🙂

Først bare ristet de på hodet og tittet rart på meg, men da de forsto at jeg ikke tullet, var det en luring som kom på at de faktisk kunne skanne toppen min 🙂

Så fargen kan jo hete Englastopp, eller bare topp eller kanskje tipptopp, hihi

Jeg liker i hvertfall denne fargen veldig godt nå og skulle jeg bli lei den er det bare å ta på en ny topp og gå i butikken med 🙂

 

Har du noe kreativt på gang ?

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag! 

 Klem fra Engla 

13 kommentarer
    1. Lisbeth Pedersen: Tusen takk kjære deg 🙂
      Ja lilla er virkelig min favorittfarge <3
      Men jeg liker å eksprementere med alle slags farger.
      Turkis og petrol er også blandt mine favoritter.

      Ønsker deg en fortsatt fin dag!

    2. Så gøy! Av og til er de beste tingene i livet helt gratis : )
      Fargen var ordentlig flott. Har lilla som favorittfarge jeg også…..og oransje. Altså lilla og oransje er mine favorittfarger. Jeg har MASSE i lilla. Både i interiøret og i klær.
      Ha en fortsatt superdupertorsdag! : )

    3. Fantastisk! Nok en gang må jeg bare påpeke at du har et fantastisk bra øye for å se potensialet i ting, der vi andre bare går forbi. Nydelig lillafarge var det også.
      Ha en fin kveld fineste Engla 🙂

    4. nybaktmorover40: Tusen takk 🙂
      Så gøy da, ja jeg har også masse lilla.
      Alt fra sokker og truser til duker, gardiner og vegger 🙂
      Har til og med hatt lilla hår!
      I dag har jeg også fraget en maskin med duker, håndklær og vaskekluter i lilla, juhu 🙂

      Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en riktig god natt når den tid kommer!
      Klem fra frøken lilla

    5. Bente og Lars O: 1000 milioner takk kjære deg 🙂
      Det er jo ekstra gøy å gjøre ting når man får så utrolig koselige tilbakemeldinger!

      Ønsker deg en fortsatt fin kveld!
      Go´klem fra Engla

    6. Så godt det er at noen ser og forbarmer seg over de og det med potensiale!! Og bare for å ha sakt det: Fargen bør absolutt oppkalles etter deg!!!!!!!!

    7. Siv: Tusen takk Siv-Inger 🙂
      Ja denne fargen er ihvertfall “helt meg” 🙂

      Ønsker deg en superfin fredag og en riktig god helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg