Mitt kjære gamle trau

Opp til gleder opp til sorger opp og si god morgen norge….

I dag skinner solen endelig her igjen og det gjør alt mye lettere synes jeg 🙂

Koseligere å gå på trilletur er det også.

Dette gamle trauet fikk jeg av ei eldre dame for mange år siden.

Da jeg fikk det var det ett grusomt maleri oppi det og hele trauet var rødt.

For ett år siden malte jeg det hvitt og pusset litt på det og må si at jeg liker det mye bedre nå.

Dette er faktisk en av de få møblene jeg tok med meg på mitt flyttelass hit.

Det var i utgangspunktet ment som hundeseng til min kjære lille Chihuahua Susie

og min nydelige og herlige Tea Chea (chinese crested) som døde for noen år siden.

♥ søtingene ♥

 

I stede er det nå lykkeliten som bruker den mest 🙂

Han pleier å ta med seg flaska og legge seg oppi her og si K O S E…♥

 

Har du noen gamle møbler du er glad i?

 

Ønsker deg en superduperfin onsdag! 

Klem fra Engla♥

 

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

Minner også om min GIVEAWAY  med trekkning 1 mai.

 

12 kommentarer
    1. Så koselig da! Fint med gamle saker som man kan gi nytt liv synes jeg også! Jeg har ett gammalt kjökkenbord med skuff under som kommer fra oldefar eller tippoldefar. Noen har saget av litt på bena, så jag har det som stuebord. Passer så bra, det har den gamle slitte sjarmen, jeg kommer nok ikke til å male det tror jeg.

    2. Hei på deg.
      Har bare gamle møbler og jeg er glad i de alle, men jeg har ett skap som betyr mye..min farfar hadde landhandleri,der var det et godis-skap, det har jeg restaurert og har det nå i stua mi. Det skapet er over alle skap, om du skjønner..
      Jeg har også noen trau, artig å ha, og så godt for lykkeliten og ha en kose plass.
      Ha en fin dag.

    3. Så koselig!!! Skjønner godt at Lykkeliten krabber oppi der 🙂 Hadde krabbet oppi der selv hvis det var rette størrelsen 😀
      Vi har flere slike arveting som er viktige for oss. Har et gammelt hjørneskap i mørkebrunt som ikke passer inn her, men som jeg drømmer om å kunne pusse opp og bruke på nytt. Mulig jeg lar meg inspirere av deg til å komme i gang. Har stått stuet i kjelleren i 6-7år…
      Klem klem

    4. Lena: Tusen takk 🙂
      Ja jeg er veldig glad i gamle ting, spesield de man kan bruke i hverdagen 🙂
      Spessielt gøy er det selvfølgelig hvis det er arvegods sånn som bordet ditt.
      Så gøy å sitte ved det samme bodret som dine forfedre har sittet ved da 🙂
      Skjønner godt at du vil bevare det akkurat som det er 🙂

    5. Hanne: Så heldig du er!
      Skjønner godt at det blir helt spessielt når du har en historie å knytte til de gamle møblene 🙂

      Ja i truet vårt har lykkeliten mange gode kosestunder.
      Han oppi trauet og jeg utenfor 🙂

      Ønsker deg en fortsatt fin dag Hanne!

    6. Bente og Lars O: Ja her koser han seg veldig med både suttekluten, flaska, boka si og noen ganger en traktor eller to 🙂
      Ha prøvd å komme meg oppi der selv jeg, men jeg er visst for stor 😀
      Koselig med arveting og kanskje ekstra gøy og gjere det til sitt eget.
      Så opp med skapet og frem med kosten 🙂

      Kos deg og ha en fortsatt fin dag!
      Stoooor klem til deg :

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg