Se hva jeg fikk levert på døren i går

Ok, det var kanskje ikke nissen som sto utenfor døra mi, men to hyggelige menn var det ihvertfall 🙂

I begynnesen av uka var jeg nemelig og så på dette flotte framskapet som jeg fant på finn

og i går kom de snille selgerene og leverte skapet på døra til meg 🙂

Ingen sak og være nyinnflytter når man treffer på så hyggelige og hjelpsomme folk! ♥

Så neste ukes prosjekt blir nok blant annet “å gjøre dette til mitt” og jeg gleder meg ♥

Har du noen prosjekter på gang?

 

 

11 kommentarer
    1. så fint skap 🙂
      kjekt når folk er så snille, og hjelpsomme!
      Gleder meg virkelig til å sjå ditt personlige preg på skapet! 🙂
      klem Veronica

    2. Veronica: Tusen, tusen takk 🙂
      Ja det gjør ting litt lettere når det finnes så snille mennesker rundt omkring 🙂
      Må nok prøve å få dette skape til å stå i stil med hjørneskapet jeg pusset opp sist uke tror jeg 🙂

    3. Så spennende! Gleder meg til å se hva du får til med dette skapet :-)))
      Jeg trekker om gamle stoler i dag. Ble riktig fornøyd med resultater. Hadde det så travelt at jeg la ut bilder før jeg hadde kjøpt knapper og sydd i 😀
      Ha en strålende dag Engla

    4. Bente og Lars O: Ja dette blir nok ett spennende prosjekt 🙂

      Kjenner meg veldig igjen jeg 🙂
      I går ble jeg så fornøyd med gryteklutideen at jeg la det ut før jeg var ferdig med nummer to 🙂

      Stolene dine ble knalltøffe og enda finere blir dem da skjønner jeg 🙂

      Kos deg og ha en fortsatt fin dag!

    5. Så heldig du er! Jeg har også funnet et skap på finn. Mitt må jeg hente selv, men med hjelp av mannen min klarer jeg det sikkert. På lørdag har vi avtale med selger!

    6. Siv: Ja jeg er utrolig takknemelig for at det finnes så hjelpsomme mennesker der ute 🙂
      Heldig du også da som har en mann som hjelper deg 😉

      Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld!
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg