Englas design eller Engla design – hva skal firmaet hete?

Jeg har i mange år drevet en alternativ nettbutikk, men har bestemt meg for å avvikle det helt.

Den første butikken jeg startet het Drømmefangeren og den andre som jeg nå avvikler heter Engla.

Det ble veldig mye reising og produktene jeg solgte tok så lang tid å pakke opp og ned.

Det blir rett og slett for mye jobb for lille meg..

Så hvis du eller noen du kjenner driver en alternativbutikk eller har lyst til å starte en,

ta gjerne kontakt.

Jeg har masse varer som skal selges.

Nå ønsker jeg heller å få produsert ting jeg selv har designet.

♥ Det er en drøm jeg har hatt i mange år ♥

Så da er det store spørsmålet, skal firmaet hete:

Engla design eller Englas design

hmmm…

Hva synes du?

 

 

 

6 kommentarer
    1. Så artig! I går søkte jeg på nettet hvordan man åpner en nettbutikk 🙂 har planer om å åpne en nettbutikk for å selge interiør… kanskje du kan gi meg noen tips?

    2. Luanna: Ja det kan jeg selfølgelig 🙂
      Spennende!
      Jeg har startet to butikker fra bunnen av, så jeg har jo litt erfaring.
      Bare spør du, så skal jeg svare så godt jeg kan 🙂

    3. Jeg synes det er “svung” over Engla Design.
      Lykke til med drømmen som blir virkelighet 🙂

    4. dumildemilla: Tusen, tusen takk 🙂
      Jeg tror at jeg lander på Engla Design, men har kjøpt begge domenene på nettet i tilfelle 🙂
      Så nå er jeg enda ett skritt i riktig retning!
      Ha en fortsatt fin kveld!
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg