Panduro er skumle greier…

I går skulle jeg innom panduro Panduro hobby å kjøpe dette båndet,

bare dette båndet…

Men da jeg kom til kassa var det plutselig mye mer i handlevogna….

Hmm, pussig, men jeg tenke at det var best å betale for alt og komme meg fortest mulig ut 🙂

Så med lykkeliten i drømmeland har  mamman tatt frem “lekene” sine for finne på noe gøy :)♥

Alltid gøy med nye leker !!! 

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Klem fra Engla♥

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←


 

2 kommentarer
    1. hihi Felix er ikke så skummel ihvertfall selv om han er en Panduro;)
      Men skjønner godt at man kan komme ut med masse mere i handlekurven enn man hadde tenkt når man gikk inn;)

    2. for life: hihi, morsom du 🙂
      Det var nokk skummelt for lommeboka jeg mente 🙂
      Alt blir som regel mye dyrere enn forventet når man går inn der 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg