Gledelig nyhet til de som stumper røyken før 40-årsdagen!

Gledelig nyhet til de som stomper røyken før 40-årsdagen!

I det nyeste I form bladet kunne jeg i går lese følgende:

“Røykfri før 40

På med motivasjonshatten (og nikotinplasteret hvis det trengs),

for er du under 40 år, rekker du fremdeles å kompensere for mange års røyking.

Stumper du sigarettene før 40-årsdagen, kan du ifølge en ny analyse forvente å leve omtrent like lenge som en som aldri har røykt./JL”

Hvis dette virkelig stemmer kan jeg glede meg over at jeg sluttet i tide 🙂 ♥,

Jeg klarte nemlig å stumpe røyken da jeg fikk vite at lykkeliten var på vei.

Det er deilig å være røykfri og det var faktisk veldig lett å slutte 🙂

Men dette betyr jo selvfølgelig ikke at det er ufarlig å røyke,

for det er jo fortsatt sånn at hver eneste røyk er skadelig for kroppen.

Kreft og andre sykdommer som følge av røyken kan man jo også få lenge før 40-årsdagen…

 

 

 

Hmm, ja da blir jeg kanskje ei gamelmor jeg også da 🙂

Hva tror du?

Er dette for godt til å være sant?

 

Ønsker deg en fortsatt fin lørdag!

Klem fra Engla ♥

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

 

4 kommentarer
    1. Vell jeg tror jo på det men det dytter ikke ut faktummet at mange ungdommer nå til dags røyker før lungene er vokst ferdig og slutter dermed å vokse + at det er over 50% sjanse for at de får kreft LENGE før de blir 40!
      Ellers er det et fint innleg 🙂

    2. minverdensomungdom:
      Tusen takk for tilbakemeldingen 🙂
      Jeg er helt enig med deg og mener selvfølgelig at ingen bør begynne å røyke og at hver eneste røyk er skadelig for helsen.
      Det har jeg selv fått føle på kroppen.
      Ønsker deg en fin lørdagskveld!
      Klem fra Engla

    3. Anonym: Tusen takk 🙂
      Ja, jeg skulle selvfølgelig ønske at du (og alle) andre stumper røyken også!
      Ønsker deg en fin lørdagskveld 🙂
      Klem til deg fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg