Jeg klarte rett og slett ikke å stå imot…

Se på denne nydelige vesken ♥

Måtte bare kjøpe meg den i går ♥

Med ♥ englevinger ♥ og greier,

da klarte jeg rett og slett ikke å stå imot 🙂

Jeg skal jo tross alt på 40-års dag i dag!

Her→ Yuhuuuu, jeg har kjøpt meg tunika fra Spicy Vannilla på salg i dag 🙂 ← kan du se den fine tunikaen jeg skal ha på meg♥

Nå er jeg ferdig pakket og kjempeklar for en tur til Trysil, “hjembygda mi”!

 

Med ønske om en fantastisk fredag og en riktig god helg fra Engla ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg