Diy-Nøkkelskap med tavle

For noen uker siden, fant jeg dette nøkkelskapet på bruktbutikken.

I utgangspunktet synes jeg ikke at det var så veldig fint, men jeg så muligheter.

Jeg startet med å grunne og male nøkkelskapet eggehvitt,

så en runde med jernvitrol på kantene,

et designerark fra panduro og en …tusj

og vipps så har jeg en ny tavle og nøkkelskap.

Tusjen er det bare å tørke bort med tørt papir , så dette synes jeg var ganske smart.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag :)♥

Klem fra Engla♥

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

Følg meg gjerne på instagram her →englaskreativeverden

#nøkkelskap #diynøkkelskap #tavle #diytavle #designerark #tusj #gjenbruk #redesign #kreativ #hobby #interiør #interior #oppussing #briktfunn #loppis #eggehvit
9 kommentarer

Siste innlegg