Jeg spenner opp fella – nå er det KRIG!!!

 

Jeg har med skrekk og gru fått ubudne gjester i bilen.

MUS – Bittesmå, men noen ordentlig store rotekopper

her har den ødelagt en plastpose og dratt utover i bagasjerommet…

gnagd i stykker ett bilbelte…

og gnagd hull i puta på barnesetet til lykkeliten…

Det skal sies at jeg ikke brukte bilen så mye i denne periode, men bilen min er bare 4,5 år så dette er virkelig leit.

Jeg har prøvd med en plastfelle, men da bare skadet den seg…

Jeg trodde den ble borte etter at jeg ryddet og vasket bilen skikkelig, men jammen er den der enda.

I går fant jeg ut at den har gnagd på det andre bilbelte bak og i plasten rundt der beltet kommer ut.

Så nå er det slutt på våpenhvilen!!!

Har du eller noen du kjenner opplevd noe lignende?

Gode råd tas imot med takk ♥

 

8 kommentarer
    1. kineivinkel: Tusen takk og takk for tipset 🙂 Skal jammen spørre naboen om jeg kan låne katten hennes jeg, hvis musa ikke sitter i fella nå da 🙂
      Ha en fortsatt fin dag!
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg