Bruktfunn – stol

Goood ettermiddag 🙂

Nå er jeg endelig ferdig med barnestolen jeg har snakket om tidligere.

Ett av mine bruktfunn 🙂

Med sykt barn i heimen går det litt langsommere med prosjektene mine om dagen,

men når lykkeliten sover bretter jeg opp armene og går på med friskt mot 🙂

Sånn så den ut før jeg malte den.

Skikkelig retrostol.

Jeg tror den er fra 70-tallet.

Sånn ble resultatet og jeg må si at jeg liker den mye bedre nå.

Den rødfargen som var på den fra før  “svertet”, sånn at det ble røde merker da lykkeliten dro den rundt inne.

Jeg har lyst til å skrive noe på setet, men vet ikke hva.

Har du noe forslag?

Nå, hva synes du?

 

Med ønske om en fin ettermiddag og kveld fra Engla♥

10 kommentarer
    1. Åh, så stilig ! 🙂 Jeg skal pusse opp en barnestol i morgen. Har planer om å skrive “sjefsstolen” på den ;o) Du kan få lov til å herme om du vil. Eller så kan du skrive “Sett deg” eller noe. Går også an å male på en figuer eller lignende som barnet ditt liker.
      Kos deg videre!
      Klemmer fra Lite hi

    2. mittlillesorlandshus: Ja, stolen ble en helt annen 🙂
      hmmm, ja kanskje jeg skal skrive navnet hans.
      Takk for tipset 🙂
      Klem fra Engla

    3. Lisbeth Pedersen: Tusen takk 🙂
      Ja, lykkeliten har jeg faktisk tenkt på 🙂
      Må nok frem med saks og papir i morgen og prøve meg frem 🙂
      Tusen takk for tipset!
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg