Gammel og sliten kommode blir ny

Denne kommode har jeg fakrisk hatt siden min datter var baby.

Det vil si 20 år, så da er det ikke så rart at den begynnte å bli sliten 🙂

Den var opprinnelig i furu, men jeg malte den hvit for noen år siden. 

Nå har jeg gitt den ett nytt strøk med maling,

byttet knotter og prøvd meg med decoupage på den ene skoffen.

Det som står over betyr “kjærligheten overvinner alt”

 

Jeg er litt usikker på om det ble for mye med hjerteknotter på alle skoffene.

Hva synes du?

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg