DIY – bursdagsgave

For to uker siden ble min gode venninne 40- år.

Hun ønsket seg blant annet noe å henge bilder på,

så da måtte jeg jo lage det til henne:)

Jeg tok utgangspunkt i ett rottinghjerte jeg hadde liggende

Utstyr:

Hjerte i rotting 

Hamptråd

Klesklyper

Papir

Lim

Pyntehjerter

Saks

En liten krone på toppen 🙂

Sikkert barnslig, men litt gøy også da, hihi

En enkel og personlig gave…

Jeg har laget en lignende tidligere og hvis du har lyst til å ta en titt på den finner du den her→Oppslagstavle av rottinghjerte ←

 

Nå skal jeg ut og ordne litt, for jeg har endelig fått europaller :)♥

 

Ønsker deg en superduper dag videre!

Takk for at du tittet innom!♥

 

Klem fra Engla♥

 

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 

 

 

4 kommentarer
    1. Så lurt ! 🙂
      Fin fin gave. Synes deg er gøy å kunne gi bort noe som er lagt litt mer i enn å bare plukke det opp i butikken, gøy å få gaver som dette også 😀
      Elisabeth

    2. Elisabeth: Tusen takk Elisabeth 🙂
      Det er selvfølgelig ikke alltid man hverken har tid, anledning, eller lyst for den saks skyld, men jeg liker best å gi bort litt personlige gaver 🙂
      Jeg tror og håper det er koseligere for mottager også 🙂

      Ønsker deg en fortsatt fin dag!
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg