Det var slettes ikke dumt å få denne i posten på en helt vanlig/uvanlig onsdag…

Det var slettes ikke dumt å få denne i posten i dag,

også på en helt vanlig onsdag da 🙂


For ca en mnd siden kjøpte jeg en pose med M og fikk en nøtt som var skikkelig fordervet…

En veldig ekkel opplevelse…kjenner lukten og smaken av det bare ved å tenke på det.

Jeg sendte en mail til Freia og fortalte om hendelsen og min intensjon var kun og dele min opplevelse.

Etter kort tid fikk jeg svar med at de beklaget så mye, men at det desverre var lite de kunne gjøre siden jeg hadde kastet posen.

Jeg hadde absolutt ingen forventning om å høre noe mer, så ikke ante jeg at jeg skulle få ett sånt plaster på såret 🙂 ♥


Kos deg, ja det skal jeg jammen gjøre!

Ønsker deg en fin dag 🙂

Klem fra Engla


10 kommentarer

Siste innlegg