Bli ny dag :)

Her bobler det over av kreativitet og arbeidslyst om dagen, så i dag har jeg hatt mange baller i luften.

Jeg startet dagen med å strikke ferdig siste armen på Skappelgenseren min,

 og mens lykkeliten tok formiddagsluren sin var det tid for rammer.

Jeg holder på med en bildevegg og da vil jeg at alle rammene skal være hvite.

Defor har jeg lenge hatt i tankene og få spraylakkert de gamle rammene mine,

men enten har det vært for kaldt eller så har det blåst for mye.

Med 3+ og solskinn har dette vært den perfekte bli ny dagen for mine gamle fotorammer :)♥

Først fjernet jeg glasset og bakdelen, så tok jeg med rammene ut og la de på en stor pappeske.

Så var det bare å spraye i vei.

og sim sala bim så ble rammene endelig hvite ♥

Da jeg først var igang fikk strikkekurven en omgang med sprayflasken også 🙂

Da ble det “ny” strikkekurv til mitt nye strikketøy ♥

Ha en fortsatt fin kveld 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg