Mitt nye kjøkken tar form

Forrige uke satte jeg opp nye hyller på kjøkkenet, eller det vil si jeg begynte å sette opp de nye hyllene.

Det er nemlig ikke så lett å klare alt selv…

Du vet…, den følelsen, da du står der og balanserer med hylla, vateret og målebåndet. Svetten renner og du er klar for å sette et merke der neste skrue skal festes…Men hvor f… ble det av blyanten…

Kan du se det for deg?  Det ble noen stygge ord underveis, men nå er to av fire hyller på plass.

Hyllene er fra A-møbler. A-møbler har akkurat åpnet nettbutikk, men siden det bare er en times kjøring herfra dro jeg og hentet de selv.

Jeg hadde nesten “glemt” A-møbler, helt til jeg fikk se noen bilder på instagram, for der de har nemlig en konkurranse gående hvor man kan vinne valgfrie møbler/interiør hver mnd. Jeg var ofte innom A-møbler på Alnabru da min datter var lita, men det er nok over 20 år siden..

Derfor var det ekstra stas å dra dit nå. De har utrolig mye fint. Et brett utvalg som gjør at de fleste finner noe i sin stil, så derfra er det vanskelig å gå tomhendt *hihi*

Ta gjerne en titt på facebooksiden min Englas kreative verden og instagramkontoen min englaskreativeverden. Der legger jeg daglig ut bilder fra min kreative hverdag.

Det var også på instagram jeg oppdaget de kule gule hyllene fra a-mobler

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Jeg  deg en fin kveld! 

Klem fra Engla

 

#gulterkult #interiør #kjøkken #hyller #gulehyller #gulhylle #amobler #instagram #englaskreativeverden #farcebook #konkurranse #giveaway #vinn #nettbutikk
6 kommentarer

Siste innlegg