En barnevenlig kaktus

Den siste uken har jeg omgitt meg med alle regnbuens farger her hjemme. For å passe inn, måtte jo kaktusen få et fargedryss også.

Ullkuler fra Søstrene Grene gjorde jobben. Med ullkuler på ble den jo bittelitt mer barnevenlig også, hihi

Lys i regnbuens farger

og maling i regnbuens farger

Jeg gleder meg veldig til å vise dere hva jeg holder på med, men først må jeg bli helt ferdig.

Jeg har malt i timesvis og er fortsatt ikke i tvil “FARGER GJØR MEG GLAD” og lykkeliten har ihvertfall lært seg alle fargene, hihi

Er du glad i å bruke farger i interiøret? 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

Klem fra Engla

#gjenbruk #interior #interiør #interiör #regnbuensfarger #hobby #håndlaget #mydesign #gjenbruk #redesign #blogg #kreativ #inspirasjon #craft #kaktus #diy #male #instagram #hobbyblogg #regnbue #retro #kommode #fargerikt #lykkeliten #englaskreativeverden #farger #diy #gjørdetselv #ullkuler #søstrenegrene
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg