Lev Landlig koften

En dag i uken er jeg på strikkekafe sammen med en gjeng herlige damer. Vi møtes på en Gårdsbutikk i Askim som heter Bryggerhuset på Jahren. I skjønne omgivelser sitter vi og strikker, hekler, skravler og ler. Vi ler masse og det er så utrolig godt. Jeg ler bare jeg tenker på det *hihi*

Men… det er ikke alle som er på strikkekafe og får andre til å strikke for seg. Bare jeg…eller?

For jeg ønskert meg nemlig den nydelige koften som var i et Lev Landlig blad og siden jeg ikke er så flink til å strikke, og mangler tålmodigheten fikk jeg rett og slett ei av de andre damene til å strikke den for meg. Det er ikke lenge siden jeg leverte garnnøstene til henne, men denne uken fikk jeg denne flotte koften i retur.

Det er ingen sak å være på strikkekafe *hihi*

I det nyeste Rom 123 så jeg at de hadde lagt ut en beskrivelse på bokbord, og da synes jeg det er på sin plass å legge ut et bilde av mitt igjen. Dette var en av de aller første gjør-det selv-prosjektene jeg skrev om her på bloggen og beskrivelsen den finner du *HER*

Akkurat nå har jeg giveaway i samarbeid med Heidis Hoff  både på instagram og på facebook. Der kan du vinne en nydelig gavepose med lommeplanlegger, Aqua nøkkelring, gavelapper “For You og klistremerker som er supre til alt fra lapper på gaver, på bokser, som navnelapper på bøker osv.

Mere info finner du under det samme bildet på facebook Englas kreative verden og på instagram englaskreativeverden

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Ønsker deg en herlig lørdagskveld!

Klem  fra Engla


 

#interiør #interior #interiör #strikking #strikkekafe #levlandligkofta #levlandligkoften #levlandlig #kofte # strikket #hobby #håndarbeid #bokbord #diybokbord #fargeglad #colorlove #inspirasjon #gjenbruk #diy #gjørdetselv #doityourselfe #englaskreativeverden #design #hobby #farger #lysestaker #kreativ #diy #interiørblogg

#giveaway #konkurranse
13 kommentarer
    1. Tusen takk for at du ville samarbeide med meg!
      Utrolig kul ide med det bokbordet! Og for ei snill venninne du har som har strikket slik ei fin kofte til deg! Helt nydelig! Fortsatt fin helg til deg Engla 🙂

    2. Så mye fint å se hos deg bestandig. Lurt å få noen til å strikke til deg. Jeg har også strikket den jakken, men jeg droppet knappestolpen, så det ble en genser!! Ha en fin dag!

    3. Ikke verst å gå på strikkekafe og få andre til å strikke for seg! Men hvorfor ikke? De “racerstrikkerne” som tryller frem det ene plagget etter det andre, blir nok bare glad for slike oppdrag 🙂 Det er altså to fluer i en smekk da. Bokbordet ditt er kjempekult. er det det som var oransje før (hvis jeg ikke husker helt feil), eller har du laget et til?

    4. margarites: Nei jeg har ikke tålmodighet til å strikke. Ikke engang strikkekluter klarer jeg uten at det blir noen feil. Men disse damene er tryllekunstnere og blir det feil da rekker de opp med et smil. Hadde bare puttet alt i posen og gjemt det bort jeg da, hihi
      Du husker riktig, så gøy! Jeg har et oransje et i gangen. Har laget tre stykker jeg. Et brunt et også, men det har jeg gitt bort 🙂

      Ønsker deg en fin søndagskveld.

      Klem fra Engla

    5. natheless: Oi, så gøy at du har nesten lik da 🙂 Jeg falt pladask for denne, men har ikke tolmodigheten til å strikke selv, så da er det godt å ha noen strikkeglade venner 🙂
      God kveld videre til deg!

      Klem fra Engla

    6. Heidi Hoff: Selv takk fineste Heidi <3
      Så koselig at du liker bokbordet mitt 🙂
      Ja det er godt å ha noen strikkeglade venner når man ikke har tålmodigheten selv.
      Riktig god kveld videre til deg!
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg